چند روز پیش اخباری مبنی بر معرفی یک اسمارت فون بالا رده ال جی به شبکه سلولار آمریکا مطرح شده بود. این خبر بر اساس آنچه در دیتابیس بنچمارک گیک بنچ به ثبت رسیده بود منتشر شد. بر اساس اطلاعات بنچمارک، این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 820 کوالکام برخوردار است که در نتیجه به این معنی است که این اسمارت فون محصول آنچنان قدرتمند و متفاوتی نیست.
کد خبر: ۱۰۰۳۶۸۴
دو گوشی دیگر از ال جی در بنچمارک GeekBench به ثبت رسید

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، امروز اما خبرهای دیگری منتشر شده که ادعا می کند دو گوشی دیگر از ال جی در گیک بنچ دیده شده اند و یکی از آنها قرار است با یکی از اپراتورهای آمریکایی همکاری کند. این اسمارت فون با کد LGUS997 از پردازنده MSM 8996 برخوردار است؛ نامی که کوالکام برای هر دو پردازنده اسنپدراگون 820 و 821 خود استفاده می کند. این اسمارت فون با 4 گیگ رم همراه است و با اندروید نوقا عرضه خواهد شد.


مدل دوم LGE LGM-G600L است و از مشخصات مشابهی برخوردار است ولی در تست های بنچمارک امتیاز پایین تری را کسب کرده است. با استفاده از این اطلاعات نمی توان در خصوص فعالیت های ال جی حدسی زد، اما لااقل این امیدواری وجود دارد که ال جی هنوز در حوزه اسمارت فون ها فعال است.


احتمالا پس از رونمایی از ال جی جی 6 در MWC 2017، اطلاعات بیشتری از این گوشی ها به دست آوریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها