جهانبخش سلطانی با ابراز گلایه از سیاه نمایی در آثار نمایشی گفت: هنرمند خود عمقی به اندازه یک تاریخ دارد و آنچه باید وجود داشته باشد را باید به تصویر بکشد و شاید چنین موضوعی را در جشنواره امسال شاهد نبودیم.
کد خبر: ۱۰۰۱۱۶۴
گلایه جهانبخش سلطانی از سیاه نمایی در آثار سینمایی

به گزارش جام جم آنلاین، جهانبخش سلطانی بازیگر عرصه تلویزیون و سینما به مشرق گفت: اگر هنرمندان ما دلی پر از صفا و مهربانی همراه با تفکر ، معرفت و ایمان داشته باشند،‌آنچه را که باید باشد ،‌ به تصویر می کشند تا امید و امیدواری در جامعه بیشتر شود و این موضوعی است که در جشنواره فیلم فجر به چشم نمی خورد.

این بازیگر افزود: به عنوان نمونه بهتر است در یک فیلم به جای اینکه مشکلات یک خانواده با سطح پایین اجتماعی را به تصویر بکشیم، به اتفاق های مثبتی که در یک خانواده می تواند رخ بدهد و موجب رشد و تعالی اعضای آن خانواده بشود، بپردازیم در حالی که در جشنواره فیلم فجر چنین چیزی دیده نشد.

این بازیگر اصفهانی عرصه سینما و تلویزیون در ادامه صحبت های خود گفت: وظیفه انسان به عنوان خلیفه خدا بر روی زمین این است که زیبا نگاه کند و زیبا بیآفریند البته این رویداد بسیار سخت است بدین معنا که باید به دنبال این تفکر از پیامبر اکرم (ص) برود که ایشان همیشه به دنبال دانش تحقیق و پژوهش بودند و هیچ فعالیتی را بدون مطالعه و پژوهش کافی انجام نمی دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها