مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری ضمن درخواست از مسئولان برای پیگیری حل مشکلات پرستاران گفت: به دلیل اینکه ری، منطقه۲۰ تهران است، مزایای شهرستانی به پرستاران ری تعلق نمی گیرد.
کد خبر: ۹۹۸۸۰۰
پرستاران ری از داشتن نظام پرستاری مستقل محروم هستند

به گزارش جام جم آنلاین، دکتر فاطمه تاجیک در همایش تجلیل از پرستاران نمونه شهرری ضمن عرض تبریک به مناسبت دهه مبارک فجر، ایام ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار بیان داشت: خوشحالم که در چنین روزی در خدمت شما عزیزان هستم و از زحمات یکایک شما تشکر می کنم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری عنوان کرد: شهرستان ری با وجود اینکه چهار بیمارستان دارد و یک شهرستان مستقل است، حدود ۹۰۰ پرستار این شهرستان از داشتن نظام پرستاری مستقل محروم هستند.

وی افزود: مشکلاتی در روز جمعه ۱۵ بهمن در حاشیه بازدید فرماندار شهرستان ری از بیمارستان فیروزآبادی مطرح شد؛ یکی از مشکلات مطرح شده توسط پرستاران این بود که وقتی به قسمت حقوق و مزایای شهرستانی می رسد، پرستاران ری جزء منطقه ۲۰تهران حساب می شوند و به آنها مزایایی تعلق نمی گیرد.

تاجیک با بیان اینکه پرستاران شهرستان ها از مزایای بیشتری نسبت به پرستاران استانی برخوردار هستند، ادامه داد: خواسته من از مسئولانی که امروز حضور دارند این است که نظام مشخصی را برای پرستاران مشخص کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری یادآور شد: روز پرستار نه به دلیل پرستاری حضرت زینب (س) از اسیران و بیماران کربلا به نام ایشان نام گذاری شده بلکه به خاطر پرستاری از مکتب قیام امام حسین (ع) است که دین را با مراقبت و پرستاری خود مستحکم کردند و باعث جاودانگی آن شدند.

وی در ادامه سخنانش خطاب به همکاران پرستارش ابراز داشت: شایسته و سزاوار است که به دلیل داشتن الگویی همچون حضرت زینب (س) به خودتان افتخار کنید؛ بر خود لازم می دانم که از تمام نهادهای مربوطه که باعث برقرار شدن این مراسم شدند تشکر و قدردانی کنم.

تاجیک در پایان ضمن تشکر مجدد از زحمات تمام پرستاران نمونه خاطرنشان کرد: از قهرمانان اخیر ملت هم واجب است که تشکر کرده و یادی از شهدای آتش نشانی کنیم که برای نجات جان مردم از خود گذشتند و به مقام رفیع شهادت دست یافتند.

وی افزود: مراسم روز پرستار امسال برای اولین بار با مشارکت تعدادی از ادارات و نهادهای شهرستان ری و با حمایت شرکت پخش البرز در راستای قدردانی از خدمات و ایثارگری های جامعه پرستاری این شهرستان برپا شده است.

در این مراسم احمد رضا خدایی، مدیر دفتر پرستاری بیمارستان شهدای هفتم تیر به نمایندگی از پرستاران شهرستان ری به بیان مسایل و مشکلات جامعه پرستاری این شهرستان پرداخت.

مدیحه سرایی صابر خراسانی و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و مسابقه از دیگر برنامه های مراسم روز پرستار شهرستان ری بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها