سرپرست تیم بسکتبال شهرداری گرگان می‌گوید تیمش به دنبال جذب دو بازیکن آمریکایی بود که با قانون جدید عدم حضور آمریکایی‌ها، منتفی شد.
کد خبر: ۹۹۷۹۱۶
حضور 2 آمریکایی در لیگ برتر بسکتبال ایران منتفی شد

به گزارش جام جم آنلاین ، تیم بسکتبال شهرداری گرگان در این فصل روزهای خوبی را سپری نمی‌کند و دو بازیکن خارجی خود را هم در تعطیلات لیگ از دست داده است.

این تیم که در رده نهم جدول 10 تیمی قرار دارد، پس از رفتن خارجی‌هایش به دنبال جذب دو بازیکن آمریکایی بود و حتی مذاکراتی را هم صورت داده بود، اما با قانون جدید عدم حضور بازیکنان آمریکایی در ایران، این کار منتفی شد.

طیبی سرپرست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در این باره به فارس گفت: ایزدپناه سرمربی تیم مذاکراتی را با این بازیکنان خارجی انجام داده بود، اما با قانون جدید کشور آمریکا و اقدام متقابل ایران حضور آنها در کشورمان منتفی شد.

وی گفت: پس از این اتفاق مذاکره با بازیکنان کشورهای دیگر را آغاز کرده‌ایم و شاید تا هفته آینده حضور آنها در ایران نهایی شود.

سرپرست شهرداری گرگان در مورد اینکه مشکلات مالی این تیم به کجا رسید، گفت: بازیکنان ایرانی تا جایی که امکان داشته مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده‌اند و شهردار برای جذب دو بازیکن خارجی هم موافقت کرده است.

شهرداری گرگان در هفته هفدهم دوشنبه هفته جاری میزبان شهرداری گرگان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
۰
۰
به نام خدا
بعنوان یك ایرانی ، كشور پوریای ولی ها و جهان پهلوان تختی ها، با توجه به اینكه مردم امریكا و كل جهان مخالف سیاستهای احمقانه ترامپ هستند تقاضامندم ما مثل كشور امریكا نباشیم . اجازه حضور ورزشكاران امریكا در كشورمان را بدهیم.
با تشكر

نیازمندی ها