در حال حاضر، دستیار دیجیتالی گوگل اسیستنت (Google Assistant)، تنها در محصولات کمپانی گوگل همانند اسمارت فون های پیکسل و یا اسپیکرهوشمند «هوم» مورد استفاده قرار می گیرد، اما به نظر می رسد که این شرکت قصد دارد تا پای این دستیار صوتی مجهز به هوش مصنوعی خود را در محصولات سایر کمپانی های جهان نیز باز کند. حال و بر اساس آخرین شنیده ها، به نظر می رسد که اسمارت فون جدید کمپانی ال جی موسوم به جی 6 به دستیار دیجیتالی گوگل اسیستنت مجهز خواهد بود. اقدامی که نه تنها محبوبیت این دستیار صوتی را در میان علاقه مندان به دنبال خواهد داشت، بلکه می تواند ال جی جی 6 را به عنوان یکی از مجهز ترین گوشی های هوشمند جهان روانه بازار کند.
کد خبر: ۹۹۳۴۴۱
احتمال مجهز بودن ال‌جی جی 6 به دستیار صوتی Google Assistant قوت گرفت

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، در طی ماه های اخیر، شنیده شده که سامسونگ قصد دارد تا پرچمداران خود را به دستیار دیجیتالی مجهز به هوش مصنوعی Bixby مجهز کند که اگر ال جی قصد رقابت با این شرکت را داشته باشد، می بایست از میان دو گزینه موجود یعنی طراحی و استفاده از دستیار دیجیتالی شخصی و یا استفاده از نمونه های سایر کمپانی ها استفاده کند.؛ که به نظر ال جی گزینه دوم را انتخاب خواهد کرد.

از آن جایی که دستیار گوگل اسیستنت، در مقایسه با سایر نمونه های مشابه، سازگاری بیشتری با گوشی های اندرویدی دارد می توان این اقدام ال جی را تصمیمی هوشمندانه برای مجهز کردن پرچمدار خود به آخرین تکنولوژی های روز دنیا محسوب کرد.

البته هنوز این خبر به صورت رسمی تایید نشده و باید منتظر واکنش ال جی در این رابطه بود. با این حال و با استناد به آن چه که در خصوص این گوشی به بیرون درز کرده است می توان گفت که ال جی جی 6 به ویژگی هایی همچون نمایشگر 5.7 اینچی کوآد اچ دی پلاس 18:9 مجهز خواهد بود و دیگر شاهد استفاده از طراحی ماژولار در این اسمارت فون نخواهیم بود.

این شرکت اخیراً دعوتنامه های کنفرانس اختصاصی خود در نمایشگاه MWC 2017 را برای اصحاب رسانه ارسال کرده است که قرار است این مراسم در 26 فوریه یعنی کمتر از یک هفته دیگر برگزار شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها