رضا یزدانی در گفت و گو با جام جم آنلاین مطرح کرد

چرا در جدول جشنواره فجر نیستم؟ / کنسرت های تازه در راه هستند

رضا یزدانی، خواننده و آهنگساز خوب کشورمان این روزها مشغول برنامه ریزی برای چند کنسرت پیش روست و بر خلاف برخی خبرها می گوید به علت مشغله در جشنواره موسیقی فجر حضور ندارد و مشکل خاصی هم نیست.
کد خبر: ۹۹۱۶۴۷
چرا در جدول جشنواره فجر نیستم؟ / کنسرت های تازه در راه هستند

رضا یزدانی در گفت و گو با جام جم آنلاین درباره فعالیت این روزهایش توضیح داد: چندی پیش در بندرعباس کنسرت خیلی خوبی داشتیم و در این شهر روی صحنه رفتم و آخرین قطعه ای هم که از من منتشر شد «اعصاب ندارم» نام داشت که با ترانه مهدی ایوبی و موسیقی هومن اژدری همراه بود.

این خواننده خوب کشورمان در پاسخ به این پرسش که اجرای صحنه ای بعدی اش کجا خواهد بود هم گفت: مشغول برنامه ریزی هستیم، سه، چهار شهر قرار است روی صحنه بروم که البته چون هنوز مجوزهایش نهایی نشده است، ترجیح می دهم فعلا نام نبرم که مشکلی پیش نیاید.

اما این روزها برخی حواشی درباره حضور نداشتن این خواننده محبوب در جشنواره موسیقی فجر شنیده می شد که او در این رابطه به جام جم آنلاین گفت: قطعا هیچ مشکلی وجود ندارد، من سال های قبل هم در جشنواره موسیقی فجر حضور داشتم، تجربه خوبی است و اتفاقا روند برگزاری آن را مثبت ارزیابی می کنم ، دلیل این که در جدول اجراهای جشنواره نیستم صرفا گرفتاری های شخصی و مشغله کاری بوده است و امیدوارم در فرصت های دیگر در خدمت مردم و علاقه مندان باشم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
۰
۰
خدایش خیلی بد میخونی

نیازمندی ها