جوانی صبح امروز با ورود به حریم ریلی مترو اقدام به خودکشی کرد.
کد خبر: ۹۸۷۷۷۷
جزییات بیشتر از خودکشی در متروی شریف

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل ازایسنا، مدیر روابط عمومی اورژانس تهران جزییات خودکشی در ایستگاه مترو دانشگاه شریف را اعلام کرد.

حسن عباسی در این باره گفت: در ساعت 8:19 صبح امروز حادثه سقوط به زیر قطار مترو به مرکز فوریت‌های اورژانس اعلام شد که به دنبال آن بلافاصله اکیپی از عوامل اورژانس به محل حادثه واقع در ایستگاه دانشگاه شریف اعزام شدند.

وی اضافه کرد: پس از حضور عوامل اورژانس مشخص شد که مردی 35 ساله به زیر قطار سقوط کرده و متاسفانه به دلیل شدت جراحت وارده جان خود را از دست داده است.

وی با بیان اینکه محل حادثه به عوامل مترو انتظامی تحویل داده شد، گفت: درباره اینکه علت این حادثه خودکشی بوده یا خیر، کارشناسان مربوطه باید اظهارنظر کنند.

شرکت بهره برداری مترو تهران نیز در خصوص حادثه صبح امروز در خط 2 به اطلاع می رساند که ساعت 8 و 15 دقیقه امروز مردی به‌دلیل ورود عامدانه و تجاوز به حریم ریلی در ایستگاه مترو دانشگاه شریف دچار حادثه شد و فوت کرد.

در پی این حادثه حرکت قطارهای خط 2 مترو در این مسیر دچار اختلال و متوقف شده بود که براساس اعلام شرکت مترو، اکنون حرکت به حالت عادی بازگشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
n
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
۰
۰
این بنده خدایی كه این بلا سرش اومده مقصر نیست و این حوادث فقط بخاطر بی احتیاطی مسئولین مترو از جمله راهبر می باشد.من خودم پارسال شهریور ماه در ایستگاه كلاهدوز دستم لای در قطار گیر كرد و قطار حركت كرد من خارج از قطار میدویدم این بی احتیاطی راهبر بود كه بدون توجه به این نكته حركت كرد.و بعدهم انگار هیچ اتفاقی نیفتاده و هیچ یك از مامورین مترو گردن نگرفتند و خیلی راحت گذشتند.خدا رحمت كنه این بنده ی خدارو و خدا لعنت كنه این راهبرانی كه بی توجهی می كنند
سید
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
۰
۰
اولا 35ساله جوانه؟ثانیا یكی از مسئول ها گفته خودكشی كرده بعد اون یكی گفته به خاطر تجاوز به حریم ریلی؟
026
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
۰
۰
اگر تعداد قطارها بیشتر بشه این اتفاق نمیوفته
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
۰
۰
شاید یكی هلش داده باشه

نیازمندی ها