محسن مومنی‌شریف در شب خاطره «یاد سهند، یار سبلان» گفت: اگر به ‌دور از سیاه‌نمایی‌های دشمنان در عرصه بیان خاطرات دفاع مقدس موفق شویم، حتماً در دنیا حرف‌های بسیاری خواهیم داشت.
کد خبر: ۹۸۶۰۹۷
بیان خاطرات دفاع مقدس، نشان‌دهنده هویت انقلابی مردم ماست

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، محسن مؤمنی شریف در شب خاطره «یاد سهند، یار سبلان» با حضور معاونین فرهنگی حوزه هنری که بر عرشه ناو جماران برگزار شد، گفت: وظایف در حوزه هنری نشان از هویت انقلابی مردم ایران دارد و معتقدیم با پیروزی انقلاب اسلامی، ملت ما از یک ملت منفعل که از سال‌های گذشته داشتیم و تاریخ قابل افتخاری نداشت به یک ملت فعال و سلحشور در منطقه و جهان تبدیل‌شده است.

وی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های این ملت توانستن است و هر جا اراده‌ای کند می‌تواند آن را انجام دهد، افزود: سال گذشته در شمال کشور در عرشه ناوشکن دماوند بودیم و آنجا شنیدیم که ناوشکن جماران در چه شرایطی و با چه تحریم‌هایی ساخته شد.

مؤمنی شریف اظهار کرد: در این رابطه مقام معظم رهبری فرموده بودند که «خودتان بروید ناوشکن بسازید» و فرماندهان نداجا گفتند اگر رهبری اراده کنند، حتماً شدنی است و ناوشکن جماران ساخته شد که خبر ساخت آن دنیا را تکان داد. این درس بزرگی برای همه مدیران ماست و هنرمندان باید این موضوع را به اثبات برسانند.

این مقام مسئول با بیان اینکه شب خاطره برنامه‌ای است که سال‌ها برگزار می‌شود و در تهران به ‌صورت ویژه هرماه برگزار می‌شود، اضافه کرد: تاکنون بیش از 270 برنامه با این موضوع برگزار کرده‌ایم که 2 مورد از آن‌ها در محضر رهبر معظم انقلاب برگزار شده است و تجاربی را در این زمینه کسب کرده‌ایم که در به نمایش گذاشتن هویت انقلابی مردم، ما را یاری می‌کند.

وی در پایان گفت: اگر به این هویت برسیم و به ‌دور از سیاه‌نمایی‌های دشمنان در عرصه بیان خاطرات دفاع مقدس موفق شویم حتماً در دنیا حرف‌های بسیاری خواهیم داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها