چهار مکان ورزشی شهرستان ری بعد از ۷ سال از تصرف غیرقانونی افراد حقیقی و حقوقی باز پس گرفته شد.
کد خبر: ۹۸۳۴۸۶
بازپس گیری اماکن ورزشی شهر ری بعد از ۷ سال

به گزارش جام جم آنلاین، به دستور مجتبی جانعلی، معاون مدیرکل و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری و با پیگیری یوسف زاده معاون و مسئول امور حقوقی و ذوالفقاری مسئول حراست اداره ، ۴ مکان ورزشی شهرستان بعد از ۷ سال از تصرف غیرقانونی افراد حقیقی و حقوقی باز پس گرفته شد.

معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان ری در این رابطه گفت: این اماکن شامل سالن شهدای طالب آباد، شهدای اسلام آباد، شهدای قلعه نو و سالن جودو امام علی (ع) می باشد که به مدت ۷ سال به صورت غیر قانونی به دست افراد حقیقی و حقوقی متصرف گردیده بود. ارزش اماکن باز پس گرفته شده بیش از ۱۵ میلیارد تومان تخمین زده شده است.

یوسف‌زاده افزود: با کمک ذوالفقاری حراست اداره، تمامی اماکن سرایداری که شامل ۱۵ مکان ورزشی می باشد بعد از ۲۰ سال ساماندهی و قرارداد اجاره یکساله منعقد گردید و در این خصوص حکم تخلیه از طریق مراجع ذی صلاح قضایی برای یکی از ساکنین اماکن سرایداری که از انعقاد قرارداد سرباز می زد اخذ، نسبت به صدور اجرائیه اقدام و محل سرایداری تحویل اداره گردید.

معاون و دبیر کمیسیون ماده ۸۸ اداره ورزش و جوانان شهرستان تصریح کرد: شهرستان ری در زمینه اجرای قانون ماده ۸۸ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت نیز موفق بوده و با حمایت های آقای جانعلی معاون مدیرکل و رئیس اداره توانستیم در بین تمامی حوزه ها و شهرستان های استان تهران به عنوان دومین اداره برتر برگزیده شویم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
آبان
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
۰
۰
اینم از دسته گل های دوره آقای احمدی نژاده شك نكنید.

نیازمندی ها