رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: از ابتدای امسال تاکنون و با پرداخت تسهیلات به 96 طرح صنعتی در استان اردبیل دو هزار و 857 مورد اشتغال در این واحدها تثبیت شده است.
کد خبر: ۹۷۷۵۸۵
تثبیت اشتغال در سایه پرداخت تسهیلات در اردبیل

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از اردبیل، سید حامد عاملی ضمن بیان این مطلب افزود: ما با برگزاری 45 جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید موفق شدیم تاکنون برای 138 طرح کشاورزی و 96 طرح صنعتی اعم از طرح‌های ایجابی و سرمایه در گردش تسهیلاتی را پرداخت کنیم.

وی تصریح کرد: از 96 طرح صنعتی که بهره‌مند از تسهیلات رونق تولید شده‌اند، 86 مورد سرمایه‌ در گردش و 10 طرح نیز طرح‌های با پیشرفت بالای 60 درصد بودند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با یادآوری اینکه بانک ملی برای 19 طرح، بانک ملت 20 طرح، بانک سپه 9 طرح، بانک صادرات 9 طرح، بانک تجارت 11 طرح، بانک صنعت، معدن و تجارت 12 طرح، بانک کشاورزی پنج طرح، بانک رفاه هفت طرح، بانک توسعه صادرات یک طرح و بانک توسعه تعاون برای سه طرح تسهیلات رونق تولید را پرداخت کرده‌اند.

عاملی افزود: برای این 96 طرح صنعتی بیش از 128 میلیارد تومان در حوزه صنعت تسهیلات پرداخت شده است.

عاملی با بیان اینکه در حوزه نظارت از 45 طرح صنعتی بازدید شده است، بیان کرد: 41 مورد از این طرح‌ها تسهیلات خود را در محل مورد نظر هزینه کرده و در چهار مورد اشکالاتی وجود داشته که قرار است با همکاری بانک مشکلات به وجود آمده بررسی شود.

وی اضافه کرد: ‌در 16 مورد از این بازدیدها در واحد صنعتی راه‌اندازی شده جدید اشتغال 245 نفر به ثبت رسیده است.

عاملی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: در 41 مورد نیز شاهد تثبیت اشتغال دو هزار و 857 نفر بودیم.

وی با بیان اینکه دو واحد تولیدی در مرحله تعطیلی به خاطر پرداخت این تسهیلات رونق گرفته و 20 نفر تثبیت اشتغال را شاهد هستیم، اظهار کرد: سه مورد از طرح‌های با پیشرفت بالای 60 درصد اقدام به خرید ماشین‌آلات و تجهیزات جدید کرده‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با بیان اینکه این واحدها از لحاظ بازاریابی و بازارداری مشکلی ندارند، تصریح کرد: باید تلاش و جدیت واقعی بر این باشد تا این طرح‌ها به مرحله رونق و تثبیت اشتغال واقعی برسند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها