رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در قم خبر داد؛

افزایش مصرف آب در قم

مدیر اجرایی موکب اهالی قم المقدسه خبر داد:

خادمین حسین به کربلا رفتند

مدیر اجرایی موکب اهالی قم المقدسه گفت: دومین گروه از خادمین موکب اهالی قم المقدسه که در شهر کربلا استقرار دارند برای خدمت به زائرین اربعین حسینی به عراق و شهر کربلا اعزام شدند.
کد خبر: ۹۶۳۴۷۲
خادمین حسین به کربلا رفتند

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از قم، محمود پارچه باف مدیر اجرایی موکب اهالی قم المقدسه با اشاره به شروع ماه صفر و قرار گرفتن در آستانه اربعین اظهار کرد: حضور پرشور و شعور مردم ایران در تعظیبم به شعائر الهی و بزرگداشت مراسم اربعین در ماه صفر آغاز می شود و می بایست تمام نیروهای دولتی و انقلابی به آن اهمیت دهند و با تمام توان خود به زائران سید الشهدا (ع) خدمت کنند.

وی با بیان اینکه موکب اهالی قم المقدسه همانند 2 سال گذشته در شهر کربلا مستقر می شود افزود: طی هفته گذشته اولین گروه خادمین موکب به کربلا برای تحویل گرفتن مکان استقرار موکب اعزام شدند تا زمینه را برای استقرار گروه های دیگر مهیا سازند.

پارچه باف افزود: گروه دوم اعزامی که نیروهای تأسیسات و متخصصین فنی موکب می باشند نیز صبح امروز اعزام شدند تا سازه های چادر، اسکلت های سبک را در مکان مورد نظر که در شارع علی بن ابی طالب (ع) قبل از پل شارع الزهرا است را برپا نمایند.

مدیر اجرایی موکب موکب اهالی قم المقدسه اربعین را نماد وحدت مسلمانان و حتی دیگر ادیان دانست و خاطرنشان کرد: مکانی که امسال در اختیار ما قرار گرفته بیش از 6 هزار متر مربع است و با توجه به این وسعت مکانی امسال به بیش از 2500 نفر در هر شب اسکان خواهیم داد.

وی تصریح کرد: تعداد نفرات دومین گروه اعزامی خادمین موکب اهالی قم المقدسه 20 نفر می باشد که به همراه خود تجهیزاتی مانند چادرهای دوخته شده، وسائل آشپزخانه، آرد و ... بارگیری و با 3 دستگاه تریلی حمل می کنند.

وی با اشاره به برپایی موکب خیابان منتهی به حرم مطهر حضرت امام حسین (ع) می‌باشد بیان کرد: در مدتی کوتاه پس از شروع به فعالیت در هفته های گذشته و با برپایی مجمع خیرین موکب، اهالی قم استقبال خوبی برای تامین هزینه‌های موکب انجام داده‌اند که امیدواریم بتوانیم با همت خیرین بتوانیم امسال نیز خدمات شایسته و در خور شأنی برای زائرین اباعبدالله (علیه السلام) را ارائه کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها