رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در قم خبر داد؛

افزایش مصرف آب در قم

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت:‌ بر اساس هماهنگی‌های سازمان امداد و نجات و هیأت پزشکی جمعیت هلال احمر با وزارت بهداشت کشور عراق،‌ دارالشفای حضرت معصومه(س) به عنوان یک مرکز معتبر و رسمی امدادی و درمانی ثبت شد.
کد خبر: ۹۶۱۵۳۴
ثبت دارالشفای حضرت معصومه(س) در وزارت بهداشت عراق

به گزارش جام جم آنلاین از قم و به به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، محمد گلفشان افزود: مجموعه تجهیزات امدادی و پزشکی و داروهای مورد نیاز زائرین به مدت 10 روز در دارالشفای حضرت معصومه سلام الله علیها مستقر در موکب آستان مقدس به ارائه خدمات فعالیت خواهد کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم افزود:‌ با هماهنگی‌هایی که با هیأت پزشکی حج و زیارت هلال احمر انجام شده، داروها و اقلام پزشکی مورد نیاز در محل انبار مرکزی کربلا دپو شده که 16 آبان ماه تحویل گرفته و به دارالشفای حضرت معصومه سلام الله علیها در موکب آستان مقدس انتقال داده خواهد شد.

وی اظهار کرد: تیم‌هایی که قرار است در موکب آستان مقدس مستقر شوند مجموعه کامل که شامل پزشکان متخصص، ‌پزشک عمومی، متخصص زنان و... است.

مدیر دارالشفای حضرت معصومه(س) در موکب آستان مقدس بیان کرد:‌ با هماهنگی‌هایی که با سازمان امداد و نجات کشور و همچنین هیأت پزشکی حج و زیارت هلال احمر انجام شد، تیم 50 نفره شامل پزشک،‌ پرستار و تکنسین‌های دارویی در درمانگاه کاملا مجهز موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) استقرار یافته و به زائرین خدمات مختلفی ارائه خواهند داد.

محمد گلفشان با اشاره به استقرار دو دستگاه آمبولانس در موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گفت:‌ با توجه به اینکه زائرین استان قم از مرز ورودی مهران وارد کشور عراق می‌شوند، هماهنگی با استان ایلام و ستاد مرکزی و امدادی مهران و از مهران تا عراق انجام شده و همچنین با توجه به اینکه آخرین پایگاه امداد و نجات هلال احمر مستقر در موکب آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها است این پایگاه با تمام تجهیزات و امکانات در خدمت تمام زائرین است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم خاطرنشان کرد:‌ طی هماهنگی‌هایی که سازمان امداد و نجات و هیأت پزشکی جمعیت هلال احمر با وزارت بهداشت کشور عراق انجام داده،‌ دارالشفای حضرت معصومه (س) در موکب آستان مقدس به عنوان یک مرکز معتبر و رسمی امدادی و درمانی ثبت شده و می‌تواند به زائرین خدمات ارائه دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها