فدراسیون بین المللی والیبال برای تهیه بلیت بازیکنان تیم ملی ایران در سفر به بلگراد دچار یک اشتباه بزرگ شد که با عکس‌العمل سرپرست تیم ملی مشکل برطرف شد.
کد خبر: ۹۱۵۹۱۳
اشتباه فدراسیون جهانی والیبال چگونه جبران شد؟

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تیم ملی ایران پس از پایان مسابقات خود در هفته نخست لیگ جهانی، از ریو به طرف بلگراد حرکت کرد.

در فرودگاه ریو در جایگاه شرکت «لوفتانزا» بلیت همه اعضای والیبال چک و سپس کارت پرواز مخصوص صادر می‌شد اما علیرضا مباشری و جواد معنوی‌نژاد دو بازیکنی بودند که با وجود اینکه از سوی فدارسیون والیبال ایران برای این سفر جزو بازیکنان اعلام شده بودند و فدراسیون جهانی والیبال هم تمامی بلیت‌های اعلام شده را صادر کرده بود در جمع مسافران ریو به بلگراد نبودند. مسئول شرکت هواپیمایی اظهار کرد که این پرینت بلیت ارزشی ندارد و بلیتی برای این دو نفر صادر نشده و احتمالا نام این دو نفر به هر ترتیب از سوی FIVB تائید نهایی نشده است.

امیر خوش خبر، سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان هم بلافاصله به دفتر شرکت هواپیمایی رفت و پس از صحبت و مذاکره و توضیح شرایط تیم و کاروان موفق شد، دو بلیت را در همان پرواز برای دو بازیکن تیم ملی کشورمان تهیه کند تا تیم ملی با نفرات کامل از ریو به بلگراد سفر کند.

امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان در این خصوص اظهار داشت: اشتباه بزرگ فدراسیون جهانی امکان داشت به تیم ما ضربه بزرگی بزند و این دو بازیکن دو سه روز دیرتر به تیم اضافه شوند. آن هم در این شرایط حساس که این سفر به سرنوشت ما در لیگ جهانی خیلی تاثیر گذار است. خوشبختانه در آخرین لحظات با همکاری مسئولان مربوطه موفق شدیم به موقع در همان پرواز برای مباشری و معنوی بلیت تهیه کنیم و مشکلی متوجه تیم نشود. با صحبتی که با رئیس فدراسیون داشتم قرار شد رسماً به فدراسیون جهانی اعتراض و شکایت کنیم چرا که این موضوع فقط سهل انگاری فدراسیون جهانی والیبال است و FIVB باید پاسخگو باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها