رایان گیگز هیچ چیز نیست به جز یک فوتبالیست پرافتخار و یک مربی پرتلاش. او در خارج از دنیای فوتبال شخصیت نفرت انگیزی دارد.
کد خبر: ۹۰۰۹۵۷
هت تریک اسطوره منچستر در خیانت به همسر/ طلاق 20 میلیون پوندی رایان گیگز

به گزارش جام جم ورزشی ، سلسله خیانت های رایان گیگز به همسرش که زمانی به عنوان مرد اخلاق مدار فوتبال شروع می شد از چند سال پیش آغاز شد. ارتباط با همسر برادرش و سپس ارتباط با یک زن دیگر از او چهره ای منفور نزد هواداران ساخت. زمانی که رسوایی های اخلاقی رایان گیگز یکی پس از دیگری رو شد مدتی در انظار دیده نشد اما وقتی برگشت بسیار شکسته شده بود. رسوایی کمر او را خم کرده بود.

او در یک کنفرانس خبری اظهار داشت برای بازگرداندن احترام خود نزد هواداران تلاش می کند و از همسرش هم معذرت خواهی کرد اما خیانت در وجود او نهادینه شده بود. خیانتی دوباره از او فاش شده و اینبار شنیده می شود همسرش اینبار او را از زندگی اش بیرون کرده و این زوج رسما طلاق گرفته اند.

یک منبع آگاه از طلاق رایان گیگز از همسرش استیسی خبر داده است.گفته می شود ارتباط گیگز با خدمتکار رستورانش دلیل این امر بوده است.بر اساس این خبر رایان گیگز با یکی از خدمتکاران خانم رستورانش در منچستر تماس عاشقانه داشته است و این امر باعث مکدر شدن روابط استیسی با اسطوره منچستر یونایتد شده است. گفته می شود این طلاق حدود 20 میلیون پوند برای رایان گیگز هزینه دربرداشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها