پس از استعفای حمید استیلی از سمت سرمربیگری ملوان بندرانزلی، مسئولان این باشگاه با محمد احمدزاده سرمربی اسبق ملوانان به توافق رسیدند.
کد خبر: ۸۸۸۴۱۹
احمدزاده با ملوان به توافق رسید

به گزارش جام جم ورزشی ، پس از کش و قوس بسیار درخصوص تعیین سومین سرمربی در لیگ پانزدهم فوتبال برتر کشور برای تیم فوتبال ملوان بندرانزلی و پس از استعفای محمد احمدزاده از سمت سرمربیگری تیم فوتبال دسته اولی شهرداری اردبیل و همچنین دریافت رضایتنامه از این تیم ، مسئولان باشگاه ملوان بندرانزلی هدایت این تیم را به کاپیتان و سرمربی اسبق این تیم سپردند.

احمدزاده قرار است سکان هدایت این تیم را در 8 بازی باقیمانده از لیگ پانزدهم به دست گرفته و هرگونه تمدید قرارداد و یا ادامه همکاری به بعد از این مدت موکول می شود.

سرمربی جدید ملوان درصورت دریافت برگه فسخ قراردادش به باشگاه ملوان قرارداد خود را درهیات فوتبال گیلان به ثبت رسانده و دردیدار روز پنجشنبه ملوان بندرانزلی مقابل استقلال خوزستان برروی نیمکت این تیم حضور می یابد.

محمد احمد زاده برای چهارمین بار در دوران مربیگری خود سمت سرمربیگری این تیم شمالی را یدک می کشد.

احمد زاده، آقای گلی مسابقات منطقه چهار آسیا با تیم ملوان ، رکورد دست نیافتنی ۹ گل در یک مسابقه در مسابقات قهرمانی منطقه چهار آسیا در سریلانکا، نایب قهرمان جام حذفی کشور با تیم ملوان در سال ۱۳۶۶و 1367 و قهرمانی جام حذفی ایران در سال ۱۳۶۹ با تیم ملوان را درکارنامه داشته و علاوه برتیم ملوان، سابقه مربیگری در مس کرمان، برق شیراز ، تیم ملی نوجوانان و تیم ملی المپیک را داشته و دارای مدرک مربیگری A آسیا است.

منبع: ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها