جام جم ورزشی: مهرداد علی‌قارداشی با رأی اکثریت اعضای مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس روی میز به عنوان رئیس چهار سال آتی این فدراسیون انتخاب شد.
کد خبر: ۸۵۳۶۱۲
قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز شد

به گزارش جام جم ورزشی ، در جریان رأی‌گیری برای انتخاب رئیس چهار سال آینده فدراسیون تنیس روی میز که میان چهار کاندیدا برگزار شد، مهرداد علی‌قارداشی با کسب ۳۵ رأی از ۳۹ رأی مأخوذه به عنوان رئیس جدید این فدراسیون برای چهار سال آینده انتخاب شد.

در این رأی‌گیری، محمد زارع‌پور رئیس پیشین فدراسیون تنیس روی میز تنها صاحب دو رأی شد، ضمن اینکه محمدباقر پسران و حسین عزیزی نیز هر یک تنها یک رأی به دست آوردند.

مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس روی میز صبح امروز (شنبه) در محل آکادمی ملی المپیک به ریاست نصرالله سجادی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

در جریان این مجمع که رباب شهریان نایب رئیس کمیته ملی المپیک به عنوان نماینده این کمیته در مجمع حاضر شده بود، از مجموع ۱۷ کاندیدای ثبت‌نام شده، هشت نفر پیش از رأی‌گیری، انصراف خود را اعلام کردند. ضمن اینکه پنج نفر هم در محل مجمع غایب بودند.

بر این اساس مهدی آرمندنیا، پیمان ابوالحسنی، مهران احدی، حمیدرضا ثمری خلج، بهنام حبیب‌زاده، سید احمد صفوی‌زاده، امیر عمیدی، فاطمه کیوانی و رضا نیک‌بخش کاندیداهایی بودند که از شرکت در رأی‌گیری انصراف دادند.

همچنین سید محمد شروین اسبقیان، جمشید زارع، علیرضا طالب، علیرضا حاجی سید محسنی و رضا نیک‌بخش نیز کاندیداهای غایب در این مجمع بودند.

بدین‌ترتیب رأی‌گیری برای انتخاب پانزدهمین رئیس فدراسیون تنیس روی میز در غیاب این افراد، میان چهار نفر انجام خواهد شد.

محمدباقر پسران، محمد زارع‌پور، حسین عزیزی و مهردادعلی‌ قارداشی کاندیدایی هستند که رأی‌گیری میان آنها برای انتخاب رئیس فدراسیون تنیس روی میز تا دقایقی دیگر انجام می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها