جام جم ورزشی: تیم ملی فوتبال ولز دو روز پیش با وجود شکست مقابل تیم ملی فوتبال بوسنی هرزگوین به رقابتهای جام ملت های اروپا راه یافت.
کد خبر: ۸۴۵۱۳۰
کار بزرگ و ارزشمند گران ترین بازیکن تاریخ

به گزارش گروه ورزشی جام جم آنلاین ، ولزی ها برای آخرین بار در سال 1958 در جام جهانی شرکت کردند و پس از آن هرگز به تورنمنت مهمی راه نیافتند اما دو روز پیش آنها مجوز حضور در جام ملت های اروپا (یورو 2016) را به دست آوردند.

گرث بیل گران ترین بازیکن تاریخ و ستاره ولزی رئال مادرید که کمک زیادی به صعود تیم ملی فوتبال کشورش به رقابت های جام ملت های اروپا کرد یکی از خوشحال ترین بازیکنان تیم است. این صعود باعث محبوبیت بیشتر بیل در اروپا خواهد شد.

چندین و چند کارخانه بزرگ و تولید کننده عمده در کشور ولز به تیم ملی و خصوصا گرت بیل پاداشهای نجومی داده‌اند و مدیر برنامه‌های بیل اعلام کرده که در دو روز گذشته حداقل 4 میلیون یورو از محل پاداش و هدیه جمع آوری شده که تمامی این ارقام به حساب بانکی چند بیمارستان مخصوص نگهداری کودکان مبتلا به سرطان واریز خواهد شد.

بیل از هم وطنان خود خواسته تا اگر قرار است همچنان به او از این طریق لطف کنند، پاداش یا هدیه خود را به همین مراکز تحویل دهند. این اقدام گرت بیل مردم ولز را نیز تحت تاثیر قرار داده و روز گذشته کمک مالی قابل توجهی از سوی مردم به این مراکز بیمارستانی تقدیم شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها