سارق لوازم داخل خودرو وقتی برای فرار با خودرو به سمت رئیس کلانتری حرکت کرد، با شلیک گلوله کشته شد.
کد خبر: ۸۲۶۱۸۶
متهم فراری با شلیک رئیس کلانتری کشته شد

به گزارش جام‌جم، ساعت 6 صبح جمعه رئیس کلانتری 120 سیدخندان هنگام گشتزنی در خیابان خواجه عبدالله به دو سرنشین خودروی پژو 405 مشکی‌رنگ مشکوک شد. با زیر نظر گرفتن دو سرنشین پژو مشخص شد آنها از سارقان لوازم داخل خودرو هستند که یکی از آنها قصد سرقت از یک خودروی پراید دارد. با اعلام ایست از سوی رئیس کلانتری، سارقان سوار بر خودرو فرار کردند و عملیات تعقیب و گریز آغاز شد.

مامور پلیس پس از آن که سارقان دو خیابان پایین‌تر وارد کوچه‌ای بن‌بست شدند، پس از اخطار دو تیر هوایی شلیک کرد. سارقان که راه فرار نداشتند، بسرعت با خودرو به سمت رئیس کلانتری حرکت کردند که او یک تیر به گلگیر راست خودرو و دو تیر به در خودرو شلیک کرد. دقایقی بعد خودروی سارقان پس از برخورد با چند خودرو متوقف شد سپس سرنشین آن با پای پیاده اقدام به فرار کرد که سرباز کلانتری برای دستگیری او به تعقیبش پرداخت.

در بررسی‌ها مشخص شد یکی از تیرهای شلیک شده پس از عبور از در خودرو به پهلوی راننده 27 ساله اصابت کرده و او جانش را از دست داده است. همدست او نیز با تهدید چاقو توانسته بود از دست سرباز کلانتری فرار کند.

با اعلام موضوع به تیم جنایی، در تحقیقات بیشتر مشخص شد متهم 27 ساله از سارقان سابقه‌دار است.

با مشخص شدن این موضوع و انتقال جسد به پزشکی قانونی به دستور سجاد منافی‌آذر، بازپرس ویژه قتل، تحقیقات درباره شناسایی همدست مقتول و بررسی رعایت قانون به‌کارگیری سلاح در این ماجرا آغاز شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
حسن
Canada
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
۰
۰
احسنت و افرین بر این رئیس كلانتری شجاع در به درك فرستادن این دزد سابقه دار . مقامات نظامی حتما بایستی از این رئیس كلانتری در برخورد قاطع با سارقین اورا مورد تشویق قرار دهند .
123
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
۰
۰
رییس كلانتری اجرت با امام حسین
كاش همدستش را هم میگرفتید خیلی زشته كه با تهدید چاقو تنوسته فرار كرده یعنی باتوم سرباز بكارش نیومده اونجا چیكاره بودند!
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
۰
۰
معمولان در تعقیب و گریز از این اتفاقات می افتد در این مورد نیز ریاست كلانتری تمام سعی خود را كرده بوده ولی سارق برای از كار انداختن ریاست كلانتری بسویش حركت كرده مسلما اگر من و شما بودیم مستقیم بسوی سارق شلیك می كردیم در حالیكه ایشان با رعایت تمهیدات لازم باز هم به گلگیر و سپس به درب اتومبیل تیراندازی كرده است و هیچ تقصیری ندارد . اگر تصمیمات مسولان غیر از تبرئه رییس كلانتری باشد باید گفت شما كاری می كنید كه حافظان امنیت را دست بسته به sارقان تسلیم كنیم . خدا این رییس كلانتری را خفظ كند، لطفا تشویق اش كنید.
نرم افزار موبایل
-
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
۰
۰
علی: درود برریس كلانتری

نیازمندی ها