در این فیلم نادر حیات وحش بیننده شاهد صحنه لحظات آخر زندگی یک ایمپالا خسته خواهد بود که سگ های وحشی آفریقایی زنده زنده او را می خورند.
کد خبر: ۸۱۲۷۱۸
سگ های وحشی ، ایمپالا را زنده زنده خوردند + فیلم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از بارکرافت، سگ های وحشی آفریقایی یکی از ماهرترین و سرسخت ترین شکارچیان حیات وحش هستند. این پستانداران گوشتخوار که به صورت گله ای زندگی، شکار و حمله می کنند عملا رقیبی ندارند. حتی شیرها نیز از رویارویی جدی با آنها اجتناب می کنند.

در گروه سگ های وحشی مانند کفتارها، زوج مسلط ریاست را بر همه اعضای گروه به عهده دارند.

سگ های وحشی آفریقایی گاهی تا یک روز تمام شکاری به بزرگی یک بوفالو تنها را تعقیب می کنند. شیوه تعقیب آنها بی وقفه است به طوری که شکار حتی فرصب آب خوردن نداشته و در نهایت از شدت خستگی از پای در می آید.

گروه شکارچیان سپس قطعات بزرگ گوشت شکار را بلعیده و راه بازگشت به لانه شان را در پیش می گیرند. آنها باید گوشتی را که بلعیده و هضم نکرده اند برای توله ها و سایر اعضای گروه که نگهبانی از لانه و توله ها را به عهده داشته اند، ببرند. سگ های وحشی آفریقایی با رسیدن به لانه، گوشت را بالا آورده و میان توله ها و سایر اعضای گروه که در شکار شرکت نداشته اند، تقسیم می کنند.

در این فیلم سگ های وحشی یک ایمیپالا را تا سرحد مرگ تعقیب کرده اند. ایمپالا از پای در آمده است و به حاشیه دریاچه ای در پارک ملی کروگر آفریقای جنوبی می رسد. سگ ها پیش از این توانسته اند حیوان را از ناحیه پشت و زیر شکم زخمی کنند.

زوج آلفا خود را به ایمپالا رسانده و ناحیه زیر شکم او را به دندان گرفته و می درند. این سگ ها به دلیل آرواره های بزرگشان قادرند قطعات بزرگ گوشت را جدا کرده و ببلعند. ایمپالا درمانده وارد آب می شود بلکه از چنگ شکارچیان نجات یابد.

سگ ها با دندان هایشان امعا و احشای ایمپالا زنده را درآورده و می بلعند. یک سگ وحشی دیگر هم از راه می رسد. ایمپالا زنده است و می نالد. حیوان تسلیم سرنوشت شده و در آب کم عمق بی حرکت شاهد زنده زنده خورده شدن خودش است. به زودی بقیه اعضای گروه شکارچیان از راه خواهند رسید.

این فیلم نادر حیات وحش را با هم ببینیم. بهرام افتخاری / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها