در پی انتشار مرگ ریزعلی خواجوی در شبکه‌های اجتماعی

«دهقان فداکار»: من هنوز زنده‌ام، شایعه‌ها را باور نکنید [عکس]

جام جم سرا- چند روزی است که شایعه فوت «ریزعلی خواجوی» یا همان «دهقان فداکار» که بسیاری از ما او را با همین نام می‌شناسیم در شبکه‌های مجازی منتشر شده است؛ حال آن‌که ریزعلی خواجوی هم‌اکنون در قید حیات است و خبر درگذشت او صحت ندارد و شایعه‌ای بیش نیست.
کد خبر: ۸۰۹۹۴۹
«دهقان فداکار»: من هنوز زنده‌ام، شایعه‌ها را باور نکنید [عکس]

ریزعلی خواجوی ضمن تکذیب خبر فوت خود، برای کسانی که آن را در فضای مجازی شایع کرده‌اند، ابراز تأسف کرد و گفت: عمر دست خداست و هر بنده‌ای روزی به لقاءالله می‌پیوندد اما هنوز زنده‌ام و حالم خوب است.


دهقان فداکار کتاب‌های درسی افزود: هدف کسانی را که اقدام به شایعه‌پراکنی درخصوص فوت بنده کرده‌اند، نمی‌دانم اما می‌توانم بگویم که از این موضوع بسیار ناراحت هستم.


خواجوی یا دهقان فداکار که در یک شب سرد به سال ۱۳۴۱ جان صدها نفر را نجات داد، از این ماجرا به عنوان بهترین خاطره زندگی‌اش یاد می‌کند. او چند سال پیش از روستای «قالاچق» که از توابع شهرستان میانه است به کرج نقل مکان کرده و از آن زمان تاکنون در منطقه حصارک کرج زندگی می‌کند.
شایعه درگذشت وی، از سلسله شایعاتی است که معمولاً هر از گاهی مرگ یکی از افراد معروف را سوژه خود می‌کنند. (باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
زهرا از همدان
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
۰
۰
خدا بهشون عمر با عزت بده! در مورد آقای محمد علی كشاورز هم چندین بار این شایعه اتفاق افتاده و ایشون بابت این قضیه دل آزرده شدن.
حمید كلباسی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
۰
۰
انشاءالله پاینده و عاقبت به خیر باشی پدرجان
اعتمادی
Germany
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
۰
۰
مرگ دیریازودبه سراغ همه میآیددهقان فداكاروغیرفداكارسرش نمیشود.

نیازمندی ها