در این فیلم تماشایی حیات وحش شاهد شکار یک والروس از سوی یک خرس قطبی خواهیم بود. خرس قطبی باید از طعمه اش در برابر سایر همنوعانشان دفاع کند.
کد خبر: ۸۰۵۵۴۱
خرس های قطبی و شکار والروس + فیلم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ویلد لایف، خرس قطبی در منطقه دایره قطب شمال در راس هرم غذایی قرار دارد. این جانور قادر به شکار هر گونه موجودی در زیستگاه خود است.

خرس قطبی گرسنه است. او بدون هیچ شتابی به سوی گله والروس ها (گرازهای دریایی) پیش می رود. انبوه والروس ها با احساس خطر ساحل را ترک کرده و دریا پناه می برند. خرس قطبی که تلاش می کند یکی از آنها را شکار کند به نوبه خود داخل آب می شود.

والروس بیش از 2 تن وزن دارد و این جثه سنگین تا اندازه ای قدرت مانور را از حیوان می گیرد.خرس قطبی با دندان ها و پنجه هایش تلاش می کند از پشت مانع از حرکت والروس ها شود اما گرازهای دریایی به اندازه ای سنگین هستند که خرس به این آسانی قادر به غلبه بر آنها نیست.

خرس قطبی خود را به روی والروس ها انداخته و در میان این توده انبوه یک والروس کوچکتر را به چنگ می آورد. خرس قطبی طعمه اش را که هنوز زنده است از ساحل دور کرده و به خشکی می کشاند.

خرس قطبی با آرواره های قدرتمندش جمجمه والروس را خرد می کند.

جانور شکارچی در حال خوردن طعمه اش است که یک خرس قطبی گرسنه دیگر از راه می رسد. خرس برای لحظاتی با حریف تازه وارد درگیر شده و قدرتش را به رخ او می کشد. خرس دومی و سپس سومی نیز از راه می رسند.

خرس شکارچی پس از مدت کوتاهی به همزیستی با رقبایش راضی شده و همه با گوشت والروس ضیافتی ترتیب می دهند.

این فیلم تماشایی حیات وحش را با هم ببینیم. بهرام افتخاری / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها