از سوی رییس فرهنگستان هنر

رییس پژوهشکده هنر منصوب شد

جام جم نوا: کنسرت «هنر طبیعت» با اجرای قطعاتی از آلبومی به همین نام در دستگاه های شور، سه‌گاه، چهارگاه، ماهور، همایون، راست پنچگاه و نوا توسط مجید کیانی و فرزندش برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۹۴۸۳۹
اولین اجرای کنسرت «هنر طبیعت» در فرهنگستان هنر

سید مهرداد کیانی نوازنده تنبک و پژوهشگر موسیقی با اعلام این خبر گفت: این کنسرت بر مبنای گردش نغمات از «آغاز شب» در دستگاه شور تا «پایان روز» - غروب آفتاب - در دستگاه نوا اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه آلبوم «هنر طبیعت» از ۸ تراک صوتی تشکیل شده است، افزود: کنسرت «هنر طبیعت» در ۱۲ قطعه اجرا خواهد شد. این در حالی است که انتخاب نام قطعات نیز بر اساس گردش زمین ، نجوم و ستاره‌شناسی انجام شده است.

کیانی همچنین از برگزاری کنسرت دیگری توسط مجید کیانی در شهر تبریز خبر داد و گفت: کنسرت بعدی مجید کیانی ۷ خردادماه در سالن اقبال آذر شهر تبریز برگزار می‌شود. این کنسرت با عنوان «سنتور» چهارمین نوبت اجرای خود را روی صحنه می‌برد.

کنسرت هنر طبیعت با اجرای سنتور سید مجید کیانی و ضرب سید مهرداد کیانی و به کارگردانی هنری سیدشهرام کیانی ساعت ۱۸ روز جمعه اول خردادماه سال جاری در سالن آسمان فرهنگستان هنر واقع در زعفرانیه، خیابان فلاحی، خیابان فیروزکوه، پلاک ۴۷ برگزار می شود.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها