این غول گمنام میزبان نخستین درگاه یو‌اس‌بی تیپ C در تلفن‌های همراه است

اولین تلفن همراه مجهز به درگاه USB-C

بسیاری از ما در طول دو سال گذشته با نام یواس‌بی تیپ C روبرو شده‌ایم ولی انتظار برای عرضه آن به پایان رسیده‌است زیرا نخستین تلفن‌ همراه هوشمند جهان با بهره‌گیری از این درگاه به بازار عرضه خواهد شد.
کد خبر: ۷۸۸۶۸۸
اولین تلفن همراه مجهز به درگاه USB-C

جام جم کلیک: یکی از دردسرهای همیشگی ما برای استفاده از تلفن‌های همراه هوشمند و کامپیوترها این است که باید چندین کابل یواس‌بی مختلف را داشته باشیم زیرا برای مثال تبلت ما یک شکل از کابل را خواهد پذیرفت، تلفن همراه هوشمندمان یک مدل دیگر و کامپیوتر ما نیز یک نوع دیگر از این درگاه‌ها را پذیرا خواهد بود. در این میان راهکاری به نام یواس‌بی تیپ C به همگان معرفی شده است که شامل یک درگاه متحدالشکل برای تمامی دستگاه‌های موجود در جهان است و قرار است تا به زودی تمامی شرکت‌های تولیدکننده موظف به استفاده از آن باشند.

در رده تلفن‌های همراه هوشمند نیز انتظار می‌رفت که این فناوری به‌ زودی مورد استفاده قرار بگیرد که این انتظار سرانجام به پایان رسیده است ولی میزبان نخستین همراه مجهز به یواس‌بی تیپ C نه اپل و نه سامسونگ و نه هیچیک‌ از غول‌های دیگر جهان نیستند بلکه نخستین همراه هوشمند مجهز به این قابلیت توسط یک شرکت ناشناس و با نام LeTV به بازار عرضه شده است.

این محصول با نام LeTV وان مکس (LeTV One Max) به بازار خواهد آمد و مشخصات سخت‌افزاری بسیار نیرومندی را نیز خواهد داشت. پردازنده این دستگاه از نوع اسنپ دراگون 810 است که به همراه 4 گیگابایت رم می‌تواند هر نیاز پردازشی را تامین کند. در کنار این دو مورد نیز یک دوربین 21 مگاپیکسلی و نمایشگری 6.6 اینچی بر روی این مدل وجود دارند که بسیار عالی به‌نظر می‌رسند و بسیاری از پرچمدارن فعلی شرکت‌های بزرگ را در مقابل این دستگاه به یک اسباب‌بازی شبیه خواهند کرد.

آناهیتا عیوض‌خانی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها