عکس یادگاری خبرنگاران با ‌رییس‌جمهور

اسحاق جهانگیری، عکاس شد + عکس

آخرین جلسه هیات دولت در سال 93 با حضور رییس جمهور در جمع خبرنگاران برگزار شد که در پایان معاون اول و رییس دفتر رییس جمهور در یک اقدام نمادین با گرفتن دوربین عکاسان، از اعضای دولت عکس گرفتند.
کد خبر: ۷۸۱۷۹۳
اسحاق جهانگیری، عکاس شد + عکس

امروز صبح آخرین جلسه هیات دولت با حضور رئیس جمهور در جمع خبرنگاران برگزار شد.

رییس جمهور که به همراه هیات وزیران به حیاط پاستور آمد با اشاره به موفقیت های دولت در سال 93، تاکید کرد: سال آینده سال بهتری برای کشور و ملت ما خواهد بود. مطمئن به لطف و رحمت الهی و حمایت های ملت و رهبری هستیم و در سال آینده نیز در حوزه اقتصاد، حوزه های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی پیشرفت های خوبی خواهیم داشت.

همچنین رییس جمهور به مسافران نوروزی هم توصیه هایی داشت. حجت الاسلام روحانی خطاب به مردم گفت: درخواست می کنم مردم برای مراعات سلامت خود مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و حافظ محیط زیست باشند.

در پایان سخنان رییس جمهور، به رسم هر سال خبرنگاران عکس یادگاری با اعضای هیات دولت انداختند که اسحاق جهانگیری معاون اول و محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهور در یک اقدام نمادین با گرفتن دوربین عکاسان این عکس یادگاری را ثبت کردند.

سپس هر یک اعضای هیات دولت به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند که بیشتر محور جواب دولتمردان تدبیر و امید در مورد اولویت ها و اقدامات دولت در سال 94 و مذاکرات هسته ای بود.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها