مهدی محمدنژادیان، نویسنده فیلمنامه سریال «سر به راه» که برای پخش نوروزی شبکه سه تولید می‌شود، گفت: برای اولین‌بار است که به تنهایی سریال مناسبتی می‌نویسم؛ به همین دلیل فشار کار خیلی زیاد است، اما برایم تازگی دارد چون کار سفارشی نیست و دستم برای نوشتن باز است.
کد خبر: ۷۷۳۷۲۷
سریال نوروزی شبکه 3 را سفارشی ننوشته ام

این نویسنده درباره تاثیر همزمانی ایام فاطمیه با نوروز بر ساختار و محتوای فیلمنامه‌های نوروزی گفت: تلاش می‌کنیم تا هر دو مناسبت عید و وفات را در فیلمنامه و سریال لحاظ کنیم و کاری بسازیم که مخاطب را جذب کند و در عین حال احترام حضرت فاطمه (س) هم حفظ شود.

محمدنژادیان که فیلمنامه فیلم سینمایی «کلاشینکف» را هم در کارنامه خود دارد، ادامه داد: هم‌اکنون مشغول نگارش قسمت هفتم سریال سر به راه هستم و تصویربرداری نیز همزمان انجام می‌شود.

وی با اشاره به انتخاب بازیگران سر به راه گفت: بازیگران را تهیه‌کننده و کارگردان انتخاب کردند، اما نظر مرا هم در این زمینه پرسیدند. وی که نویسنده سریال شوق پرواز نیز بوده درباره همکاری‌اش با سعید سلطانی گفت: سعید سلطانی یکی از بهترین کارگردان‌های تلویزیونی است و همکاری با او از خوش‌اقبالی من است، چون او از کارگردانانی بوده که به متن وفادار است.

نویسنده سریال سر به راه یادآور شد: همیشه دوست داشتم داستان مورد علاقه خود را بنویسم، نه داستان سفارشی یا مورد علاقه یک فیلمساز را و حالا در این سریال این فرصت برایم به وجود آمده است. در این سریال اختیاراتم بیشتر است و جنس قصه و اتفاقات آن به سلیقه خودم نزدیک است.

سریال «سر به راه» به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی در 15 قسمت 40 دقیقه‌ای برای پخش در ایام نوروز در حال ضبط است. در این سریال مسعود کرامتی، شهین تسلیمی، افسانه چهره‌آزاد، شقایق دهقان، ارژنگ امیرفضلی، محسن کیایی، سیاوش خیرابی، امیررضا میرآقا و الناز حبیبی بازی می‌کنند. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها