تولید مجموعه تلویزیونی «زشت و زشت‌تر» به‌کارگردانی شاهد احمدلو و تهیه‌کنندگی فرید شب‌خیز برای پخش از شبکه سه آغاز شد.
کد خبر: ۷۷۳۰۹۰
ماجرای مزرعه‌ شترمرغ کامبیز دیرباز در «زشت و زشت‌تر»

شب‌خیز درباره تولید این اثر گفت: ضبط این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی شاهد احمدلو بعد از دو ماه پیش‌تولید و بازنویسی فیلمنامه از چند روز پیش به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه سه شروع شد. علیرضا مسعودی و امین حسینیون همزمان با تولید، فیلمنامه این سریال را در 30 قسمت 40 دقیقه‌ای می‌نویسند.

وی ادامه داد: هم‌اکنون گروه سازنده این سریال حوالی رسالت و در منزل مصطفی خدا بیامرز حضور دارند که این نقش را رضا رویگری بازی می‌کند و در برخی صحنه‌ها گذشته مصطفی به تصویر کشیده می‌‌شود. در این لوکیشن کامبیز دیرباز نیز مقابل دوربین می‌رود که نقش سعید سنگی پسر مصطفی را بازی می‌کند. او سه خواهر به نام‌های ساناز، شیرین و سحر دارد که به ترتیب نقش‌ آنها را سوسن پرور، حدیثه تهرانی و یاسمینا باهر بازی می‌کنند. در این لوکیشن بازیگران دیگر هم رفت و آمد دارند؛ چون اتفاقاتی همچون خواستگاری و... پیش می‌آید.

این تهیه‌کننده با اشاره به این نکته که شراره دولت‌آبادی نقش مادر را بازی می‌کند، توضیح داد: این سریال سال آینده از شبکه سه پخش می‌شود. علی شب‌خیز همزمان با تصویربرداری مشغول تدوین سریال زشت و زشت‌تر است. حدود یک پنجم از سریال تصویربرداری شده است.

شب‌خیز با اشاره به تعدد بازیگر و لوکیشن‌های این سریال گفت: این سریال جزو آثار پربازیگر است و تعدادی بازیگر دیگر هم به گروه اضافه می‌شوند. همچنین لوکیشن‌های بسیاری داریم. گرچه این مساله کار ما را دشوارتر می‌کند، اما می‌خواهیم یک سریال مفرح و شیرین با رگه‌های طنز برای بینندگان تولید کنیم که از تماشای آن لذت ببرند.

وی درباره انتخاب احمدلو برای کارگردانی این سریال توضیح داد: با توجه به تعدد شخصیت‌ها و لوکیشن‌ها باید کارگردان جوان و باتجربه برای سریال انتخاب می‌شد و با تائید شبکه، کارگردانی را به شاهد احمدلو سپردیم. به نظرم او از کارگردانان جوان و پرانرژی است و تجربه بازیگری، کارگردانی سینما و تلویزیون و فیلمنامه‌نویسی دارد. بنابراین بهترین گزینه برای کارگردانی این اثر بود.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: سعید سنگی باغچه‌ای را که پدرش به نیت هزینه ازدواج سه خواهرش باقی گذاشته، فروخته و مزرعه‌ شترمرغ راه انداخته، غافل از این‌که نوه عمویشان احسان سنگی عاشق خواهر کوچک‌ترش سحر شده است! نیت احسان برای ازدواج با سحر مصادف می‌شود با از دست رفتن مزرعه در یک ماجرای کلاهبرداری! سعید شرط‌هایی برای ازدواج می‌گذارد که هر بیدی را می‌لرزاند، ولی احسان سنگی از این بیدها نیست که با این بادها بلرزد! حالا سعید باید قبل از این‌که شرط‌‌ها رفع شود، مزرعه را احیا کند وگرنه اتفاقی می‌افتد که نباید بیفتد!

در این سریال علیرضا جعفری در نقش احسان، غلامرضا نیکخواه در نقش جلالی مربی والیبال، عباس جمشیدی در نقش کمال، حسین سلیمانی در نقش پرهام، هومن حاجی‌عبدالهی در نقش صابر و شهرام قائدی در نقش ابراهیم ماجدی بازی می‌کنند.

حسین عابدی، مجید شهریاری، ماهان عبدی، سعیده عرب، ساقی زینتی، بهزاد رحیم‌خانی، گیتی معینی، بیژن پیشداری و مرضیه صدرایی دیگر بازیگران این سریال هستند. دیگر عوامل این مجموعه عبارتند از: مدیر تصویربرداری حسین ناظریان، طراح و اجرای گریم آرمین اسماعیلی، مدیر صدابرداری احمد پولی‌بابایی، نورپرداز مهدی ابراهیمی، طراح صحنه و لباس پیام حسین سوری، برنامه‌ریز ایمان غیرتمند، منشی‌صحنه شهره فهیمی، دستیار یک کارگردان مهرداد یزدانی، تدوین علی شب‌خیز، صداگذاری و میکس حبیب ده‌بزرگی و مدیر تدارکات علی رضایی. (جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها