تحویل ۵۰۰ واحد مسکن ویژه در خرداد

پرونده مسکن مهر تهران امسال بسته می شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به افزایش سقف تسهیلات ۵۷۸۶ واحد مسکن مهر ۹۹ ساله در استان تهران، گفت: افزایش ۵ میلیونی سقف تسهیلات مسکن مهر ملکی هم به زودی اعلام می‌شود.
کد خبر: ۷۷۲۹۰۲
وام ۵۷۸۶ واحد مسکن مهر افزایش یافت

فریبرز واحدی با اشاره به افزایش سقف تسهیلات مسکن مهر از ۲۵ میلیون تومان به ۳۰ میلیون تومان، گفت: برای افزایش ۵ میلیون تومانی تسهیلات، درخواستی را به بانک مرکزی ارایه کردیم که با آن موافقت شد اما هنوز از سوی بانک مرکزی ابلاغ نشده است.

وی با بیان اینکه برای ۵۷۸۶ واحد مسکن مهر خودمالکی در شهر تهران سقف تسهیلات افزایش می یابد، افزود: واحدهای مسکن مهر ۹۹ ساله در شهرستان های دماوند، رباط کریم، پیشوا، پاکدشت و شهریار که تکمیل نشده است شامل این افزایش سقف تسهیلات می شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به اینکه هزینه ساخت واحدهای مسکن مهر در استان تهران بیش از برخی از شهرها است، گفت: افزایش هزینه ها در این بخش که بابت آماده سازی و خدمات زیربنایی است نیاز به اعتبارات بیشتری دارد برای همین منظور آمار متقاضیان هفته گذشته به وزارت راه و شهرسازی ارایه شده است.

واحدی در خصوص واحدهای مسکن مهر خودمالک، گفت: مشخصات این واحدها هم به وزارت راه و شهرسازی گزارش شده است که به زودی اسامی این پروژه ها اعلام می‌شود. واحدهای مسکن مهر ۹۹ ساله پراکندگی بیشتری در سطح استان تهران دارند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها