حاشیه نگاری از جشنواره فیلم فجر

معتمدآریا در روز فوت پدرش هم کار را تعطیل نکرد

روز ششم جشنواره فیلم فجر با حواشی و اظهارهای نظرهای جالبی همراه بود که در ادامه به مهم ترین آن ها می پردازیم.
کد خبر: ۷۶۸۰۲۸
معتمدآریا در روز فوت پدرش هم کار را تعطیل نکرد


گره کور اکران فیلم محمد ص
فیلم محمد ص به کارگردانی مجید مجیدی قرار بود آغازگر جشنواره سی و سوم فیلم فجر باشد و در روز اول در کاخ جشنواره به نمایش درآید که به دلایل مختلف این اتفاق نیفتاد تا به گفته مسئولین جشنواره جمعه 17 بهمن ماه این فیلم اکران شود که باز هم این فیلم به اکران جمعه نرسید تا نهایتا حجت الله ایوبی از نمایش قطعی این فیلم در هفته جدید خبر بدهد. هر چند بعید می رسد این اکران قطعی هم، قطعی باشد.
معتمدآریا به خاطر فوت پدرش هم صحنه فیلمبرداری را ترک نکرد
مرتضی فرشباف و فریده اسماعیلی کارگردان و بازیگر فیلم بهمن برای معرفی این فیلم در سینما ملت حضور داشتند. فریده اسماعیلی در این میان خاطره ای از همکارش فاطمه معتمدآریا در فیلم بهمن را برای مخاطبان تعرف کرد: فاطمه معتمدآریا فقط یک صبح تا ظهر سر صحنه نیامد و آن هم به دلیل فوت پدرش بود. در واقع در آن روز هم فقط با تاخیر سر صحنه رسید تا کار عقب نیفتد و کارگردان مجبور شد روز بعد را تعطیل کند تا او به مراسم پدرش برود.
دست زدن های مخاطبان وسط فیلم ماهی سیاه کوچولو و نشست خبری پرحاشیه این فیلم
نشست خبری ماهی سیاه کوچولو با حضور عوامل فیلم در کاخ جشنواره برگزار شد که پر از اظهارنظرهای جالب بود.
مریلا زارعی: نقش شهرزاد در ماهی سیاه کوچولو 180 درجه مقابل الفت در شیار 143 می باشد. چرا فکر می‌کنید پارسال که الفت را بازی کردم به خاطر اتفاق ویژه‌ای بوده که در من رخ داده بود؟ در حالی که برای همه نقش‌هایم در فیلم‌های سینمایی اعم از عالی و درجه یک یا عامه پسند انرژی گذاشته ام
مصطفی زمانی: روزی که آقای شفیعی (تهیه کننده) خواست قرارداد ببندد، از او پرسیدم پول این فیلم را از کجا می‌آورد که گفت: شخصی است. اما سر فیلمبرداری شرایطی را دیدم که احساس کردم او دروغ گفته و پروژه مربوط به جای خاصی است که البته آقای شفیعی در جواب گفت، اگر قرار باشد از جایی پول گرفته باشم، باید در تیتراژ فیلم تشکر کنم و امروز که آن را چک کردم، متوجه شدم راست می‌گفت فیلم را خودش ساخته است.
مصطفی زمانی با اشاره به چند دست زدن کوتاه از سوی معدود تماشاگرانی در سالن گفت: دو سه باری در گوشه‌هایی از سالن جرقه‌هایی زده شد، ولی آتش نگرفت به همین دلیل احساس کردم فیلم درست است.
این نشست که در ابتدا بی حاشیه برگزار شد در ادامه حاشیه هایی را برداشت. بخشی از این حاشیه ها به حرف و حدیث‌هایی که درباره حضور مریلا زارعی و مصطفی زمانی در این فیلم مطرح شده بود‌، بر می‌گشت. همچنین منتقد جلسه هنگام خواندن سریع یکی از سوالات حاضران با واکنش سوال کننده روبرو شد، چرا که او معتقد بود به دلیل نوع سوال؛ علی علایی (منتقد جلسه )پرسش او را به صورت سریع و غیر واضح خوانده است که البته مریلا زارعی بار دیگر آن را کامل خواند و پاسخ داد.
اما جالب ترین اظهار نظر مربوط به مریلا زارعی بود که گفت:
برای نشان دادن مظلومیت امام حسین (ع) حاضرم نقش یزید را هم بازی کنم. (آخرین خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها