ب ام‌ و «سری 1» از آن دسته هاچ‌بک‌های خوش‌استیل باواریایی است که جای آن حسابی در بازار داخل حس می‌شود و هم‌اکنون نسل قبل آن در بازار طرفداران بسیاری دارد.
کد خبر: ۷۶۱۶۴۴
خوش‌استیل باواریایی فیست لیفت شد + فیلم + عکس

به گزارش جام جم آنلاین، همانطورکه می‌دانید نسل جدید این اتومبیل توسط بی‌ام‌و ارایه شده و حال با شروع سال جدید میلادی فیس‌لیفتی از آن عرضه شده که این کوچک آلمانی را بیش از پیش زیبا کرده است.

بسیاری بر این عقیده بوده‌اند که سری 1 نسبت به دیگر سری‌های بی‌ام‌و از جذابیت کمتری برخوردار است اما حتماً با مشاهده این فیس‌لیفت از بی‌ام‌و روی «سری 1» نظر بسیاری از آن‌ها تغییر خواهد کرد.

نمای جلویی آن کاملاً تغییر کرده و ورودی‌های هوای بزرگ‌تری در این قسمت استفاده شده است.

چراغ‌های استفاده شده در این نما خشمگین‌تر شده و به صورت استاندارد روی آن از LED مخصوص روز استفاده شده که می‌توان به صورت سفارشی چراغ‌های تمام LED به همراه سیستم
«High Beam Assistant» را نیز روی آن نصب کرد.



اما بیشترین تغییر روی این اتومبیل در نمای عقب است که چراغ‌های کاملاً جدید و با فرم L گونه معروف بی‌ام‌و در این قسمت کار گرفته شده که در آن از LED نیز استفاده شده و باعث شده تا نمای عقب «سری 1» بسیار پخته‌تر از قبل باشد.



در داخل نیز تغییرات کوچکی به چشم می‌خورد و می‌توان روی آن از صفحه نمایش 6.5 و یا 8.8 اینچی بهره برد و در دیگر قسمت‌های کابین از تزئینات کرومی استفاده شده است.



روی بی‌ام‌و سری 1 موتورهای مختلفی قابل نصب است که اگر بخواهیم تنها پیشرانه‌های بنزینی را بگوییم روی مدل 116i موتور 3 سیلندر 1.5 لیتری با توان 109 اسب‌بخار، روی مدل‌های 118i و 120i پیشرانه 4 سیلندر 1.6 لیتری با توان تولید به ترتیب 136 و 177 اسب‌بخار، و در نهایت روی مدل 125i پیشرانه 2 لیتری با توان 218 اسب‌بخار نصب شده است.



البته روی سری 1 پیشرانه‌های دیزلی نیز قابل نصب است و قدرتمندترین ‌آن‌ها مدل 125d است که پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری با توان تولید 224 اسب‌بخار روی آن نصب شده است ولی این تمام ماجرا نیست و اگر مدل M135i را تهیه کنید می‌توانید از یک پیشرانه 6 سیلندر 3 لیتری لذت ببرید که می‌تواند در عرض 5.1 ثانیه به مرز صد کیلومتر در ساعت برسد.(خودروبانک)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها