در چند وقت اخیر عکس های غیر رسمی زیادی از نسخه اسپایدر آلفارومئو 4C منتشر شده بود و حال این خودروساز ایتالیایی معروف، این نسخه را به صورت رسمی در نمایشگاه خودروی آمریکای شمالی معرفی کرده است.
کد خبر: ۷۵۹۰۹۵
آلفارومئو 4C اسپایدر رونمایی شد + عکس

نسخه اسپایدر از آلفارومئو 4C شباهت های زیادی به مدل کوپه آن دارد و به غیر از سقفی که قابل باز و بسته شدن است، دیگر تغییراتی نیز روی آن انجام شده که می توانیم به ورودی های هوایی که در کناره های این خودرو جای گرفته، اشاره کنیم.

به صورت سفارشی می توان سقف این دو درب زیبا را با فیبرکربن مجهز کرد. طرح چراغ های آلفا اسپایدر جذاب تر شده و در آن از تکنولوژی LED استفاده شده است.

سیستم اگزوز نسخه اسپایدر نیز تغییر کرده و حال از نوع «Akrapovic» روی آن نصب شده که خروجی آن نیز از نوع فیبرکربن است.

تمام تغییراتی که روی این خودرو انجام شده تا به مدل اسپایدر تغییر کند، باعث شده تا تنها 10 کیلوگرم از مدل کوپه سنگین تر باشد و این باعث می شود تا همان لذت رانندگی مدل کوپه در این مدل نیز وجود داشته باشد.

برای یادآوری، این ایتالیایی چابک به یک پیشرانه 1.75 لیتری توربوشارژ مجهز شده که می تواند 237 اسب بخار و 350 نیوتن متر را به گیربکس دو کلاچه آن منتقل کند.

ممکن است این نیرو نسبت به خیلی از خودروهای اسپرت آنچنان هم دندان گیر نباشد ولی وزن بسیار کم و طراحی خوب آن باعث شده تا در 4.1 ثانیه بتواند به مرز صد کیلومتر در ساعت دست پیدا کند و در نهایت به حداکثر سرعت 258 کیلومتر در ساعت برسد.

آفارومئو 4c اسپایدر را می توان در 7 رنگ مختلف و با 4 نوع رینگ از 17 تا 19 اینچی سفارش داد و رنگ آمیزی داخلی آن 6 تنوع دارد.



این شرکت ایتالیایی گفته که عرضه این خودرو به زودی آغاز خواهد شد و از تابستان به بازار آمریکا و کانادا روانه می شود.(خودروبانک)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها