رئیس جمهور در جمع مردم گلستان گفت: پای وعده های نجات اقتصاد کشور، احیای اخلاق در جامعه و تعامل سازنده با جهان هستم و تا لحظه آخر و با همه توانم ایستاده ام.
کد خبر: ۷۴۴۹۸۷
روحانی:پای وعده‌هایم با همه توان ایستاده‌ام

به گزارش واحد مرکزی خبر، دکتر حسن روحانی که امروز به استان گلستان سفر کرده است افزود: آشنایی من با این استان زیبا به زمانی برمی گردد که هنوز استان مستقلی نبود و نخستین بار آبان سال 1344 به این شهر آمدم و ماه رمضان آن سال در این شهر بودم که از آن زمان 50 سال می‌گذرد.

وی گفت : اما امروز گلستان ما به مراتب از دیروز سرزنده تر، شاداب تر و آماده تر برای خدمت به ایران عزیز است.

روحانی اظهار داشت: پیش از پیروزی در انتخابات به شهر شما آمدم و استقبال گرم شما را آن روز شاهد بودم و استقبال بسیار گرم امروز شما را در خیابانها در مسیر راه از فرودگاه تا این استادیوم و اجتماع شکوهمند و پرشور زنان و مردان فارس و ترکمن و بلوچ و همه اقوام از شیعه و سنی و همه مردم این دیار دیدم که از گذشته تاریخ عاشق اسلام و قرآن و پیامبر اعظم و اهل بیت عصمت و طهارت بودند و هستند.

دولت برنامه زیادی برای توسعه گلستان دارد

رئیس جمهور در فرودگاه بین المللی گرگان، مردم گلستان را سختکوش و دلاور خطاب کرد و گفت: بسیار خوشحالم که در دهمین سفر دولت از استان سرسبز و زیبای گلستان دیدار می کنم.

روحانی در مصاحبه با واحد مرکزی خبر در گرگان افزود: دولت برنامه های زیادی را برای توسعه این استان با حضور وزیران و استاندار گلستان بررسی کرده و برای بررسی بیشتر آن به گلستان آمده است.

رئیس جمهور با بیان این که فردا در روز دوم سفر خط ریلی ایران - ترکمنستان - قزاقستان در گرگان افتتاح خواهد شد، افزود: امیدواریم این طرح مسیر توسعه سیاسی و اقتصادی گلستان و کشور را شتاب بیشتری ببخشد.

چند تن از وزیران و معاون رئیس جمهور او را در سفر به گلستان همراهی می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
همسران جانباز
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
۰
۰
سلام اقای روحانی چرا همسران جانباز در سایت وارد نمیكند بنیاد شهید وفرزندانمان را می گوید جانباز اجازه بدهد چرا خواهشمندیم رسیدگی فرمایید تهران بیان كرد

نیازمندی ها