تبلت 64بیتی 80 Cesium مجهز به ویندوز 8.1 بوده و با اتصال به فروشگاه ویندوز (مانند آنچه روی ویندوزهای تحت دسکتاپ و لپ تاپ موجود است) اپلیکیشن‌های جدید را نصب و اجرا می‌کند.
کد خبر: ۷۴۳۵۸۷
تبلت ارزان‌قیمت مجهز به ویندوز8.1

به گزارش جام جم کلیک: کاربران «کم‌هزینه‌کن» درعین محدودیت در بودجه معمولاً دنبال سیستم مناسب برای راه افتادن کارهای خود هستند و آنچه کمپانی فرانسوی «Archos» (برگردان از انگلیسی=آرکاس) تحت نام 80 Cesium به قیمت 150 یورو عرضه کرده، از این دست تبلت است.

تبلت 64بیتی 80 Cesium مجهز به ویندوز 8.1 بوده و با اتصال به فروشگاه ویندوز (مانند آنچه روی ویندوزهای تحت دسکتاپ و لپ تاپ موجود است) اپلیکیشن‌های جدید را نصب و اجرا می‌کند.

آنچه از قبل برای این تبلت نصب‌شده و موجود است برنامه آفیس است که در کنار برنامه‌هایی مانند Xbox Music, Xbox Games, Xbox Video, OneDrive و IE و برنامه ایمیل، نیازهای ضروری یک کاربر «ویندوزباز» را تأمین می‌کند.

این تبلت 8 اینچی بوده و 1280 در 800 پیکسل به صورت اچ دی تعریف‌شده و فناوری نمایشگر آن از نوع IPS است.

حافظه داخلی 16 گیگی است که از طریق اسلات می‌توان به میزان آن تا 128 گیگ افزود. همچنین یک گیگ رم داشته و پردازنده دستگاه از نوع 4 هسته‌ای نسل دوم اتم اینتل 3735G با سرعت 1.8 گیگاهرتز است.

دوربین اصلی 2 مگاپیکسل و دوربین دوم از نوع VGA و کم کیفیت 0.3 مگاپیکسل است.(علاقه‌مندان به داشتن دوربین خوب روی این تبلت سرمایه‌گذاری نکنند)

وای-فای و بلوتوث داشته و اسپیکر، میکروفون، میکرو اچ‌دی‌ام‌آی و میکرو یواس‌بی 2 نیز در خود جای داده است.

باطری این تبلت نیز 4000 میلی‌آمپر تعریف‌شده که از طریق مینی یو اس بی شارژ می‌شود.

ضخامت تبلت 8.6 میلی‌متر بوده و وزن آن نیز 360 گرم است.

در مجموع مقرون به‌صرفه است تا علاقه‌مندان به داشتن سیستم ویندوز بدون هزینه اضافی تبلتی مناسب را در اختیار بگیرند.

این تبلت به زودی در امریکا و اروپا عرضه می‌شود.

منبع: خبرآنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها