نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی روز جمعه در دیدار با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: اینکه به ایران اجازه غنی‌سازی داده شود، اقدامی اشتباه است.
کد خبر: ۷۳۵۵۳۴
نتانیاهو:  ایران نباید اجازه غنی‌سازی داشته باشد

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی روز جمعه در دیدار با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت اینکه به ایران اجازه غنی‌سازی داده شود، اقدامی اشتباه است.

نخست‌وزیر صهیونیست‌ها پس از این دیدار در جمع خبرنگاران گفت که با توجه به حضور اسرائیل و اروپا در مرکز رویدادهای حساس جهان، طرفین محورهای زیادی برای گفت‌وگو در زمینه سیاست خارجی دارند.

وی با اشاره به پرونده هسته‌ای ایران و گفت‌وگوی نمایندگان این کشور با نمایندگان 1+5 گفت که یکی از مهم‌ترین محورهای رایزنی وی با مسئول جدید سیاست خارجی اتحادیه اروپا، «احتمال رسیدن ایران به مرز توانایی ساخت سلاح هسته‌ای» است و دادن آزادی عمل به ایرانیان برای انجام چنین کاری، «یک اشتباه بزرگ» خواهد بود.

این اولین سفر رسمی «فدریکا موگرینی» به عنوان مسئول جدید سیاست خارجی اتحادیه اروپا به خارج از مرزهای ایتالیا است؛ خانم «موگرینی» که سکاندرای وزارت امور خارجه ایتالیا را نیز بر عهده دارد، به تازگی جایگزین «کاترین اشتون» شده است.

خانم «اشتون» البته تا پایان مهلت 4 ماهه برای توافق ایران و 1+5، به عنوان هماهنگ‌کننده مواضع این گروه، در مذاکرات با طرف ایرانی حضور خواهد داشت.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها