حرفهای جدید مجیدی درباره «نود» گذشته

فرهاد مجیدی: برنامه «نود» ذهنم را آشفته کرد

همچنان حاشیه های برنامه هفته گذشته با حضور فرهاد مجیدی در رسانه ها و فضای مجازی جریان دارد.
کد خبر: ۷۳۲۵۶۴
فرهاد مجیدی: برنامه «نود» ذهنم را آشفته کرد

هر چند سایت نود در گفت و گویی که پس از پخش برنامه در استودیو با مجیدی انجام داد، نتوانست این جمله را از زبان او بیرون بکشد که مقابل فردوسی پور گارد داشته است.

با این حال خبر ورزشی درتماس با مجیدی به بخش دیگری از سوتفاهم ایجاد شده در برنامه نود هفته گذشته، یعنی تکذیب تیتر این روزنامه توسط کاپیتان اسبق استقلال درباره پیوستنش به پرسپولیس پرداخت و از قول او نوشت: «در استودیو برنامه 90 اتفاقاتی افتاد که کنترل اعصابم را از دست دادم. اصلاً قصدم تکذیب تیتر 16 سال قبل نبود که اگر می‌خواستم این کار را انجام بدهم، همان موقع می‌کردم. الان هم خیلی ناراحتم بابت سلسله اتفاقاتی که در برنامه افتاد، تصاویری پخش شد که اصلاً جایش نبود و ذهن من بهم ریخت.»

وی افزود: «می‌خواستم درگذشت زنده یاد احمدپور را به خانواده‌اش تسلیت بگویم اما ذهنم آشفته شد، به حدی که حتی یادم رفت قادیکلا روستایی است در شهرستان قائم‌شهر و به اشتباه گفتم قادیکلا حومه ساری است. شما خودتان بگویید مگر می‌شود من زادگاه پدرم را فراموش کنم. من از این طریق از مردم قائم‌شهر بابت این اشتباه ناخواسته عذرخواهی می‌کنم.»

او همچنین گفته است: «دوست نداشتم این اتفاقات رخ بدهد، اما برنامه 90 به سمتی رفت که گارد ایجاد شد. برنامه زنده بود و من هم برای دقایقی ناراحت شدم و ذهنم آشفته شد. دوست ندارم کسی از من ناراحت باشد.»

البته عکسی که عکاس خبرگزاری فارس پس از پایان برنامه از مجیدی و فردوسی پور گرفته و ضمیمه این مطلب می بینید، چیزی از این ناراحتی و اختلاف نشان نمی دهد! (بانی فیلم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
javad
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
۰
۰
آقای مجیدی بزارید تصویری خوبی كه از شما داریم در ذهنمان بماند.. حاشیه ای نشو..

....

نیازمندی ها