جام جم نوا: «دی‌جی فسنقری» باز هم حادثه آفرید.» هوادارانش در فضای مجازی، کلیپ‌های او را با همین یک‌جمله کوتاه منتشر می‌کنند. این‌بار هم فسنقری حادثه‌ای آفریده با این فرق که دیگر، یک‌نوازنده خوش‌خنده در مجالس عروسی خصوصی نیست بلکه خواننده‌ای است که به یک مرکز اعصاب‌وروان رفته تا برای شادی‌بخشی به آسیب‌پذیرترین بیماران ایران، لحظات شادی را بیافریند.
کد خبر: ۷۱۸۰۶۴
«دی‌جی فسنقری» در مرکز اعصاب‌و روان

تماس با تلفن‌همراه «دی‌جی» 175هزارلایکی، ما را به یکی از دوستان نزدیکش رساند که در جریان برنامه کاری او قرار دارد. وی به «شرق» خبر داد که فسنقری این برنامه را در اوایل شهریورماه در یکی از بیمارستان‌های اعصاب‌وروان برگزار کرده تا بیماران روح تازه‌ای بگیرند و از شادی که حقشان است بهره‌مند شوند.

او می‌گوید که فسنقری علاقه خاصی به شادی همه مردم دارد و در این میان افرادی که دچار مشکلات و آسیب‌های اجتماعی باشند در اولویت قرار دارند چون شادکردن آنها سخت‌تر است. «دی‌جی فسنقری» از آن دست آدم‌های خاکی است که شبکه‌های اجتماعی، برای اولین‌بار هنرش را در ارتباط با قشرهای مختلف رو کردند و کم‌کم او به یک‌چهره اینترنتی بدل شد.

حالا دی‌جی فسنقری در حال بالارفتن از پله‌های شهرت است؛ مصاحبه با یک‌برنامه تلویزیونی درباره شادی، گفت‌وگو با یک رسانه خارجی درباره میزان بالای طرفدارانش در اینترنت و حالا هم سرک‌کشیدن در محیط‌هایی که شادی در آن کمتر حضور داشته تا شاید مرهمی باشد بر آنچه در خانه‌های عبوس سالمندان، فضاهای دلگیر بیمارستان‌های اعصاب‌وروان و غربت کمپ‌های ترک اعتیاد در جریان است.

«دی‌جی فسنقری» با هر کلیپ، به‌قول طرفدارانش حادثه می‌آفریند اما شاید زمانش رسیده که او هم به سمت فعالیت‌های اجتماعی برود و شاید «حادثه» اصلی همین باشد!(شرق)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها