سریال شاهگوش طنز در شبکه نمایش خانگی با استقبال خوبی از سوی مردم همراه شد.
کد خبر: ۷۱۶۰۶۵
احتمال پخش سریال «شاهگوش» از تلویزیون

شاهگوش شماره 28 دوشنبه دو هفته‌ گذشته توزیع شد. این آخرین قسمت سریالی بود که با سروصدای رسانه‌ای زیاد تولید شد‌ البته فروش خوبی هم داشت، سریالی به کارگردانی داود میرباقری که آبان‌ماه سال گذشته توزیع آن در شبکه نمایش خانگی آغاز شد و حالا بعد از 10 ماه به آخرین قسمت رسیده است.

‌سریال شاهگوش طنز در شبکه نمایش خانگی با استقبال خوبی از سوی مردم همراه شد. یکی از مدیرانی که نمی‌خواهد نامش فاش شود، ادعا می‌کند: «هر کدام از قسمت‌های شاهگوش به صورت میانگین بین 100 تا 200 هزار نسخه فروش داشت که با اوضاع این روزهای شبکه نمایش خانگی آمار خوبی است». اما استقبال خوب مردم از این سریال نه تنها باعث شده که در شبکه نمایش خانگی سود خوبی نصیب تهیه‌کنندگان شاهگوش شود که باعث شده مدیران صدا و سیما هم به پخش سریال تمایل پیدا کنند. بر‌اساس شنیده‌ها مدیران صدا و سیما از چند هفته پیش با تهیه‌کنندگان شاهگوش را رایزنی کردند تا پس از پایان توزیع در شبکه نماش خانگی، سریال در یکی از شبکه‌های سراسری
صدا و سیما هم پخش شود. این مذاکرات با جواب مثبت اولیه تهیه‌کنندگان شاهگوش همراه بوده. گویا این توافق به قدری جدی بوده که حتی در چند قسمت پایانی سریال پوشش ظاهری بعضی از بازیگران زن شاهگوش عوض شده تا برای پخش در صدا و سیما مشکلی نداشته باشد. این روزها آخربین سی‌دی شاهگوش توزیع شده، اما احتمالا خودتان را باید آماده کنید تا به زودی تیزر پخش سریال را در یکی از شبکه‌های صدا و سیما ببینید. البته در ماه گذشته سریال ساخت ایران به کارگردانی محمدحسین لطیفی که در سال 1390 ساخته شد، از شبکه تهران پخش شد.

گویا صدا و سیما با مبلغی ناچیز کپی رایت پخش این سریال‌ها را از تهیه‌کنندگان ‌می‌خرد و تهیه‌کنندگان هم که پس از فروش سریال در شبکه نمایش خانگی دیگر توقع سود دیگری را نداشته‌اند، به ارقام پایینی که صدا و سیما پیشنهاد می‌دهد، پاسخ مثبت می‌دهد. در این ارتباط هر دو طرف سود می‌کنند. تهیه‌کنندگان پس از پایان توزیع سریال در شبکه نمایش خانگی، از کپی رایت تلویزیونی سریال هم سود خوبی نصیب‌شان می‌شود و از آن هم صدا و سیما با پرداخت مبلغی ناچیز که اصلا با هزینه ساخت سریال‌های درجه2 هم قابل‌مقایسه نیست، سریال‌های باکیفیت را روی آنتن می‌فرستد. (تماشاگران امروز)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها