تو دخت هفتمین کوکب و ستاره آسمان امامت و ولایتی. تو زاده مادری هستی که در طهارت و پاکی سرآمد بود و به همین دلیل نام طاهره به او داده شد. تو خواهر خورشید عالمتاب این سرزمین اهورایی و این دیار عاشقانی. تو دختر امام، خواهر امام، عمه امام، تو فاطمه و معصومه‌ای. تو همه هستی مردم این سرزمینی که در سایه‌سار گلدسته‌های حریم کبریایی حرم تو حیات طیبه دارند.
کد خبر: ۷۱۰۶۱۹
برای بانوی کرامت

به زیارت تو می‌آیم که حرم تو بهشت روزگار زندگانی من است و همواره فیض‌بخش و نورافشان دل‌ها و جان‌های تشنه معرفت و حقیقت است.

تو بانوی بهشتی، پیراسته از زشتی‌ها و شبنم معطر آفرینشی. زیارت تو توفیق می‌خواهد و آرامش درون را در اوج دلواپسی‌ها به دنبال دارد. هرکس تو را در قم زیارت کند، گویا برادرت حضرت رضا(ع) را در خراسان زیارت کرده است.

من دل به حریم حرم کبریایی‌ات بسته‌ام. حرم تو همچون حرم امن الهی است. سنگ زدن بر اهریمن درون و تصفیه جان است.

عاشقان و عاکفان به حرم تو می‌آیند بانو تا در فرصت طلایی زندگی خویش عشق و ارادت به نیکی‌ها و کمال را در ریشه و فطرت بازخوانی کنند.

زیارت حضوری عارفانه و عاشقانه در درگاه پاک توست بانو. به زیارت می‌آیم برای تولا و تبرا، برای اظهار دوستی و مودت، برای کسب فیض و برکت معنوی. زیارت شرفیابی به محضر شماست، حضوری از سر شور و شوق و سرشار اخلاص. به حرم تو می‌آیم تا در بهشت خدا از من شفاعت کنی؛ چراکه تو در پیشگاه و درگاه الهی دارای مقامی بس ارجمند و والا هستی.

امروز میلاد دوباره شهر ماست؛ روزی که خاندان رسالت برای آمدن تو به انتظار نشستند تا قلب و روی خویش به دیدار تو روشن و منور کنند. این روز بر عاشقان و مشتاقان مبارک باد.

محمد خامه‌یار - جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها