مازیار میری امشب مهمان برنامه زنده دیالوگ می‌شود.
کد خبر: ۷۰۷۳۱۹
دیالوگ رادیو با مازیار میری

به گزارش روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی رادیو، در این برنامه با مازیار میری مدیر اجرایی جشن خانه سینما درباره این رویداد سینمایی گفت‌وگو خواهد شد.

این برنامه به سردبیری و اجرای ایوب آقاخانی، گویندگی شیرین سپه‌راد، بابک احمدی، علی جعفری و اجرای کارشناسی سعید اسلام‌زاده ساعت 21 به صورت زنده از رادیو نمایش پخش می‌شود.

همچنین نمایش رادیویی «قهرمان کوچولو» به کارگردانی فریدون محرابی از رادیو نمایش پخش می‌شود. این نمایش به نویسندگی علی عباسی درباره پسر دوازده ساله‌ای است که مانند پدر و مادرش عاشق ورزش فوتبال است و می‌خواهد همراه دوستانش تیم فوتبالی تشکیل دهد که در این میان ماجراهایی برای او اتفاق می‌افتد.

قهرمان کوچولو به تهیه‌کنندگی شهناز دهکردی و با هنرمندی ایوب آقاخانی، راضیه مومیوند، محسن بهرامی، فریبا طاهری، امیرعباس توفیقی، احمد گنجی، کامیار محبی، عرفان ابراهیمی و به گویندگی میرطاهر مظلومی ساعت 11 و 30 دقیقه از رادیو نمایش پخش می‌شود.

موسیقی سیستان و بلوچستان در رادیو ایران

برنامه شوقستان امروز در رادیو ایران به بررسی موسیقی سیستان و بلوچستان می‌پردازد.

این برنامه سازهای سیستان و بلوچستان را با حضور یاشار اطاعتی، عضو انجمن جهانی منتقدان موسیقی مورد بررسی قرار می‌دهد. مهدی ساعی تهیه‌کنندگی این برنامه را بر عهده دارد. برنامه شوقستان ساعت 23 از رادیو ایران پخش می‌شود. همچنین برنامه قانون مشاوره زندگی امروز ساعت 10 و 30 دقیقه در رادیو ایران موضوع حجر و محجور بودن و مسائل مربوط به آن را با حضور عبدالرحیم سمسارزاده، قاضی دادگستری مورد بررسی و تحلیل قرار می‌دهد.

مشاوره رایگان پزشکی در رادیو تهران

برنامه «ساعت تندرستی» امروز با موضوع مشاوره بیماری‌های عفونی از رادیو تهران پخش می‌شود.

این برنامه کاری از گروه ورزش و سلامت رادیو تهران است که ساعت 11 پخش می‌شود. مخاطبان می‌توانند سوالات و مشکلات خود را در زمینه بیماری‌های عفونی و سایر مسائل و مشکلاتی که با آن مواجهند با متخصص برنامه در میان بگذارند. مهدی رادفر و جمشید جم تهیه‌کننده و کیانا فرحی، کارشناس - مجری برنامه هستند.

شبکه‌های اجتماعی زیر ذره‌بین رادیو سلامت

برنامه «سلام جوانی» رادیو سلامت با موضوع وابستگی به شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ای از رادیو سلامت پخش می‌شود.

این برنامه امروز ساعت 17 با حضور ابراهیمی‌مقدم، روان‌شناس به موضوع وابستگی به شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ای می‌پردازد. همچنین برنامه سایبان آرامش به تهیه‌کنندگی سیما غفاری امروز با موضوع پسران مانکن‌پسند و با حضور مریم فرضی، روان‌شناس پخش می‌شود. این برنامه به موضوع اثرات تماشای برنامه‌های ماهواره‌ای بر سلیقه پسران می‌پردازد که ساعت 13 و 20 دقیقه از رادیو سلامت پخش خواهد شد.

معرفی شرکت‌های دانش‌بنیان در رادیو دانش

عطاءالله ربانی با حضور در برنامه «خط فاصله» رادیو دانش درخصوص شرکت‌های دانش‌بنیان صحبت می‌کند.

برنامه خط فاصله کاری از گروه دانش و آموزش رادیو دانش به تهیه‌کنندگی حامد توکل و گویندگی سیاوش عقدایی است و ساعت 9 از رادیو دانش پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها