گزارشی از برنامه «پیشرفت» رادیو معارف

تبیین اهداف الگوی پیشرفت اسلامی در یک برنامه رادیویی

برنامه «دیالوگ» از امروز ساعت 21 در رادیو نمایش موضوع جلوه‌های ویژه در سینما و تلویزیون را مورد بررسی قرار می‌دهد.
کد خبر: ۷۰۱۵۱۷
یک شب با شیطان در رادیو معارف

این برنامه به سردبیری، تهیه‌کنندگی و کارشناس مجری ایوب آقاخانی موضوع جلوه‌های ویژه میدانی و کامپیوتری در تلویزیون و سینما را با حضور معتمدی رئیس صنف، مورد بررسی قرار می‌دهد. برنامه دیالوگ هر روز به غیر از جمعه‌ها ساعت 21 از رادیو نمایش پخش می‌شود.

چراغ برای میراث فرهنگی تهران

برنامه «چراغ» امروز با موضوع محیط زیست و گردشگری از ساعت 21 تا 22 و 30 دقیقه از آنتن رادیو تهران پخش می‌شود.

اسماعیل باستانی، تهیه‌کننده و سردبیر این برنامه به جام‌جم گفت: این برنامه با هدف حفظ محیط زیست ایران و معرفی جاذبه‌های گردشگری و فرهنگی و برای آشنایی مخاطبان داخلی و خارجی با جاذبه‌های طبیعی و گردشگری ایران تهیه و پخش می‌شود. رامین نوری کارشناس مجری، مهدی مجنونی گوینده و علیرضا نظاری هماهنگی، دیگر عواملی هستند که با این برنامه همکاری دارند.

کم‌آبی در پارک سیاه کوه اردکان

برنامه «اینجا خانه ماست» امروز در رادیو ایران به موضوع کم‌آبی و مشکلات زیست محیطی در پارک سیاه کوه اردکان می‌پردازد.

این برنامه ساعت 22 و 35 دقیقه از رادیو ایران پخش می‌شود و میزبان نرگس روحانی، ارزیاب محیط زیست و موسوی، مدیرکل اداره محیط زیست استان یزد است. ندا اسماعیلی، تهیه‌کننده و مهرگان سوادکوهی، کارشناس ـ مجری برنامه هستند.

پرواز قاصدک‌ها در آسمان رادیو سلامت

برنامه قاصدک امروز ساعت 21 و 15 دقیقه از رادیو سلامت پخش می‌شود.این برنامه به تهیه‌کنندگی زهرا سرمعلی‌پور و نویسندگی معصومه ذباح قصه‌گویی را ترویج می‌دهد و ابعاد مختلف سلامت در قالب قصه به صورت غیرمستقیم به بچه‌ها آموزش داده می‌شود.

یک شب با شیطان در رادیو معارف

نمایش یک شب با شیطان از امروز ساعت 17 و 30 دقیقه از رادیو معارف پخش می‌شود. این نمایش رادیویی به سرگذشت همسفر جاسوس برجسته انگلیسی و شرح وقایع مهم جاسوسی‌اش در اجرای نقشه‌های انگلیس در کشورهای اسلامی می‌پردازد. همچنین برنامه آب یعنی زندگی امروز ساعت 12 از این شبکه رادیویی پخش می‌شود. موضوع این برنامه اهمیت صرفه‌جویی در مصرف آب است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها