زوج جوانی که در پوشش مسافر با تعارف آبمیوه مسموم به راننده و بیهوش کردن وی، اقدام به سرقت خودرو در مشهد می کردند شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۹۳۹۵۴
آبمیوه مسموم شگرد زوج سارق بود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ حسین بیدمشکی رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: روز گذشته یکی از شهروندان با مراجعه به پلیس آگاهی اعلام داشت که زن و مردی را شب گذشته به عنوان مسافرسوار خودروی پرایدش کرده و پس از مدتی در میانه راه، این افراد با تعارف آبمیوه مسموم او را بیهوش کرده و وقتی به هوش آمده خود را در کنار جاده دیده در حالی که خودرویش به سرقت رفته بود.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، کاراگاهان اداره مبارزه با سرقت اقدامات اطلاعاتی خود را آغاز کردند و پس از ساعاتی کار فنی و پلیسی، یکی از سارقان را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

سرهنگ بیدمشکی گفت: در بازجویی های بعمل آمده متهم صراحتا به بزه انتسابی اعتراف کرد که در این رابطه کاراگاهان بلافاصله محل اختفای متهم دیگر را شناسایی و او را نیز دستگیر کردند.

رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی با بیان اینکه متهمان در بازجویی های انجام شده صراحتا به بزه انتسابی خود اعتراف کردند، گفت: این متهمان با تعارف آبمیوه مسموم و تظاهر به دربست کرایه کردن خودرو به صورت خانوادگی اقدام به سرقت می کردند که در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و متهمان برای سیر مراحل قانونی به دادگاه معرفی شدند

طی احکام صادره متهمان به منظور تحقیقات تکمیلی و کشف سایر سرقت های احتمالی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها