نوعدوستی آفرین دارد؛ هر که باشی و هر طور که باشی

کودکان محک به «علیرضا حقیقی» گل زدند |مجموعه عکس|

علیرضا حقیقی، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان با حضور در مؤسسه خیریه محک از این مؤسسه بازدید کرد و دقایقی با کودکان بیمار و سرطانی به گفت‌وگو پرداخت. کودکان محک آن گاه با ترتیب دادن مسابقه نمادین پنالتی دروازه‌بان تیم ملی را گلباران کردند. تصاویری از این دیدار پرگل را در ادامه ببینید.
کد خبر: ۶۹۳۰۴۷
کودکان محک به «علیرضا حقیقی» گل زدند |مجموعه عکس|

جام جم سرا: وی که برای اهدای پیراهنش در بازی مقابل آرژانتین، به این مؤسسه آمده بود با اشاره به حضورش در مؤسسه محک افزود: من از خیلی وقت پیش با محک آشنا شدم و بچه‌های این مؤسسه را می‌شناسم. وقتی به اینجا می‌آیم امید دوباره‌ای برای زندگی می‌گیرم. بچه‌های محک روحیه‌ فوق‌العاده‌ای دارند و هر وقت به اینجا آمدم وقتی از مؤسسه خارج شدم انگار دوباره متولد شدم.

حقیقی پس از اهدای پیراهن شماره 12 خود پیراهنی از مؤسسه محک به یادگار دریافت کرد که روی آن نقاشی کودکان این مؤسسه نقش بسته بود. همچنین مؤسسه محک چهار پیراهن دیگر به صورت یک بسته آماده کرده بود تا به چهار دروازه‌بان تیم‌های حاضر در جام جهانی 2014 اهدا کند و آمادگی آنها را برای حمایت از کودکان مبتلا به سرطان بگیرد. قرار است این پیراهن‌ها به سزار و سه دروازه‌بان تیم‌های همگروه ایران اهدا شود.

یکی از کودکان مؤسسه محک به نام آرین که پیراهن جواد نکونام را بر تن کرده بود، پیراهن حقیقی را دریافت کرد و قرار شد با او مسابقه پنالتی بدهد. آرین اعلام کرد که قصد دارد امروز به حقیقی گل بزند و این کار را در مسابقه نمادین پنالتی انجام داد.

برای مسابقه نمادین پنالتی دروازه‌ای در سالن اصلی مؤسسه محک آماده شده بود که دروازه‌بان تیم ملی کشورمان درون دروازه ایستاد و کودکان محک به او گل زدند.

(عکس: سیامک ابراهیمی/فرارو)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۸
علی
Germany
۰۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
۰
۰
خدایا جدای از گناهها و اشتباهات ما به خاطر مهربانی و لطف خودت . درد رو از تن این كودكان و همه مریضها دور كن. خدایا ما رو با خودمون تنها مگذار...
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
۰
۰
افرین به كسی كه این دروازبان را بر ای اینجا انتخاب كرده.چون گل خورش حرف ندارهاز هرجایی شوت شه گل می خوره
بهروز
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
۰
۰
عمر آدما محدود است جام جهانی بعدی كی زنده كی مرده ، اونهائی كه میتونند با كمك به این كودكان هم تحسین همگان را در دنیا داشته باشند و هم آخرت بهتری برای خود رقم زنند.
هم میهن
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
۰
۰
آفرین به علیرضا حقیقی
ع
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
۰
۰
كاش همیشه اینقدر دلهامون مهربان باشد. از علیرضا حقیقی مبه خاطر این رفتار زیبا و خداپسندانه اش تشكرم.
م
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
۰
۰
ارزوی سلامتی برای همه بیماران الهم عجل لولیك الفرج
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
۰
۰
كاش همه مسئولین مثل حقیقی بی ریا و خالصانه و بدون ترس در این مكانها شركت كنند و دلی را شاد كنند . فارغ از پست و مقام .
غلی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
۰
۰
علبرضا

نیازمندی ها