تماس بگیرید و تخلف‌ها را گزارش دهید

قیمت انواع نان فانتزی در ماه رمضان

رئیس اتحادیه نان‌های حجیم و نیمه‌حجیم تهران تاکید کرد: در ماه مبارک رمضان تولید و مصرف نانهای بربری به نسبت نانهای باگت افزایش می‌یابد و مصرف انواع نان‌های شیرمال نیز بیشتر می‌شود. با این حال تا امروز افزایش قیمتی در این نان‌ها نداشته‌ایم.
کد خبر: ۶۹۲۰۱۶
قیمت انواع نان فانتزی در ماه رمضان

جام جم سرا: محمد جواد کرمی افزود: از دی ماه سال گذشته تا به امروز افزایش قیمتی در این نوع نان‌ها نداشتیم و در حال حاضر قیمت نان بربری ۷۰۰ تومان، نان حجیم و باگت فرانسوی بزرگ ۱۰۰۰ تومان، نان‌های باگت متوسط ۶۰۰ تومان، نان ساندویچی ۵۰۰ تومان و نان‌های تست به طور میانگین۲۵۰۰ عرضه می‌شود.
وی گفت: در طول ماه مبارک رمضان اتحادیه کنترل و نظارت مستقیم بر بازار دارد و از مصرف کنندگان درخواست می‌کنیم درصورت مشاهده هر گونه تخلف با شماره‌های ۲۹ و ۷۷۱۹۴۰۲۸ و شماره های ۸۵ و ۷۷۱۹۱۱۸۴ تماس بگیرند که البته با رصدهایی که انجام دادیم هیچ گونه افزایش قیمتی را شاهد نبودیم.

کرمی با بیان اینکه در تهران ۵۸۰ واحد و در کل کشور بیش از ۳۸۰۰ واحد نان‌های حجیم فعالیت می‌کند، اظهار کرد: برای استفاده از مصرف نان‌های تیره و سبوس‌دار در حال فرهنگ‌سازی هستیم.

به نقل از ایسنا، رئیس اتحادیه نان‌های حجیم و نیمه حجیم تهران با بیان اینکه نان‌های فانتزی از نظر کیفیت، ماندگاری و مواد اولیه بسیار بهتر از نان سنتی هستند افزود: در تهیه این نوع نان از حرارت غیرمستقیم استفاده می‌شود، همچنین از جوش شیرین که برای بیماری‌های گوارشی و روده مضر است، استفاده نمی‌شود.
وی بیان کرد: کیفیت نان بستگی به عوامل مختلف از جمله گندم و آرد دارد و گندم‌های وارداتی از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها