سیامک انصاری در نقش مدیر یک شبکه ماهواره ای

پخش «سیگنال موجود است» بعد از رمضان

جواد رضویان به جمع بازیگران مجموعه تلویزیونی «سیگنال موجود است» پیوست.
کد خبر: ۶۹۰۰۰۷
پخش «سیگنال موجود است» بعد از رمضان

سیگنال موجود است به کارگردانی مهدی مظلومی، سریالی است که سودای خوانندگی جوانی به نام پرهام را روایت می‌کند و در 26 قسمت برای پخش از شبکه سه تولید می‌شود، این سریال احتمالا بعد از عید فطر پخش می‌شود. تولیدکنندگان سریال سیگنال موجود است، بخش‌هایی از ساختمان یک شبکه تلویزیونی خارجی و خیابان‌های اروپایی را در تهران طراحی و بازسازی کرده‌اند و بزودی تصویربرداری بخش‌های خارجی سریال در تهران انجام می‌شود.

سریالی درباره خوانندگی و خانواده

سیگنال موجود است داستان پرهام است که سودای خوانندگی در سر دارد، اما در هیچ یک از سبک‌های موسیقی به موفقیت دست پیدا نمی‌کند، بنابراین به تشویق دو نفر از دوستانش تصمیم ‌می‌گیرد به خارج از کشور سفر کند.

طرح این سریال را علی مسعودی نوشته و اکبر روح به کمک امیر برادران نگارش فیلمنامه را برعهده داشته است.

مسعود فرخنده‌طینت، تهیه‌کننده سیگنال موجود است درباره روند تولید این سریال گفت: تصویربرداری از سوم خردادماه همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر آغاز شد و تاکنون بیش از 35 درصد آن تصویربرداری شده است.

به گفته این تهیه‌کننده، در سیگنال موجود است سیامک انصاری نقش صبور را برعهده دارد که مدیر یک شبکه تلویزیونی در خارج از کشور است. مرضیه صدرایی نقش همسر او را بازی می‌کند و آناهیتا همتی بازی در نقش دختر صبور را برعهده دارد.

فرخنده طینت درباره بازیگران دیگر در این سریال گفت: رضا نامی نقش پرهام را برعهده دارد و حامد وکیلی نقش پدر این جوان را بازی می‌کند. لاله صبوری در نقش سوسن مادر پروین ظاهر می‌شود و امید روحانی دایی پرهام و مهران غفوریان دوست پرهام است.

وی درباره توجه به تب خوانندگی در سیگنال موجود است، گفت: این مساله خط اصلی داستان را شکل داده ولی در لایه‌های دیگر سریال به تلاش شبکه‌های ماهواره‌ای برای ضربه به کانون خانواده هم می‌پردازیم. بسیاری از شبکه‌های ماهواره‌ای بنیان خانواده‌ها را هدف قرار داده‌اند و ما در این سریال ضمن روایت اتفاقاتی که برای پرهام می‌افتد، شاهد اتفاقاتی هستیم که بر اثر همین دست از برنامه‌های ماهواره‌ای رخ می‌دهد.

بازسازی اروپا در تهران

بخش‌هایی از سریال سیگنال موجود است در یک کشور اروپایی اتفاق می‌افتد، اما گروه تولید سریال تصمیم گرفته به جای سفر به خارج از کشور نماهای مورد نیاز را در تهران بازسازی کند.فرخنده طینت در این باره گفت: طبیعی است که در داخل کشور راحت‌تر می‌توانیم کار کنیم و کنترل بیشتری بر فضا و لوکیشن‌ها داریم. بنابراین مکان‌هایی در تهران پیدا کرده‌ایم که به لحاظ تصویری به لوکیشن‌های خارجی نزدیک است و با ایجاد نمادهای اروپایی می‌توانیم فضای مورد نظرمان را ایجاد کنیم.

وی توضیح داد: نمادهایی مانند کیوسک روزنامه کمک می‌کند تا در یک خیابان سنگفرش شده در تهران بتوانیم تصویر یک خیابان اروپایی را طراحی کنیم.این تهیه‌کننده معتقد است: از آنجا که سیگنال موجود است یک سریال طنز است، کد‌گذاری فضاها می‌تواند جوابگوی کار ما باشد و نیازی به ارائه یک تصویر کاملا واقعی نداریم.وی درباره لوکیشن‌هایی که بدین شیوه ایجاد می‌شود، گفت: چند نما در کوچه و خیابان داریم، خانه مدیر یکی از شبکه‌های خارجی، بخش‌هایی از ساختمان شبکه تلویزیونی مانند راهرو و کافی‌شاپ آن را بازسازی کرده‌ایم.

تصویربرداری سریال سیگنال موجود است همچنان در تهران ادامه دارد؛ تاکنون بخش‌هایی از سریال در لوکیشن‌های مختلفی از جمله خانه پرهام در خیابان وفامنش، استودیویی زیرزمینی حوالی خیابان فاطمی و هتل شیان ضبط شده است و بر اساس پیش‌بینی فرخنده‌طینت تصویربرداری تا اواخر مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

این تهیه‌کننده درباره زمان پخش سریال گفت: هنوز زمان مشخصی انتخاب نشده است، اما برای نمایش هر شبی آن بعد از شب‌های احیا یا بعد از عید سعید فطر برنامه‌ریزی شده و مدیران شبکه در حال بررسی این گزینه‌ها و انتخاب یک زمان مناسب هستند.وی تاکید کرد با مشخص شدن زمان پخش، صداگذاری و ساخت موسیقی سریال نیز آغاز خواهد شد. (جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها