صمد مرفاوی سرمربی تیم صبای قم در به در به دنبال حل مشکل دستیارمنشوری خود در این تیم است .
کد خبر: ۶۸۰۴۶۷
مرفاوی در به در به دنبال حل مشکل یک منشوری

به گزارش جام جم ورزشی ؛ در حالی که چند روز پیش خبری داشتیم مبنی بر اینکه از سوی کمیته اخلاق و تخلفات حرفه ای فدراسیون به اکبر غمخوار مدیر عامل باشگاه صبای قم اعلام شده که "س. الف "مربی منشوری بوده و حق فعالیت در این تیم را ندارد ، صمد مرفاوی همانطور که در خبر نیز اعلام شده بود در فردای آن روز به فدراسیون فوتبال رفته و با سرکشی به اتاق به اتاق فدراسیون به دنبال حل مشکل دستیارش بوده است .
در اینجا این سئوال مطرح است در شرایطی که مدیر عامل صبا نیز این مسئله را پذیرفته ، صمد مرفاوی چه اصراری به حل قضیه منشوری بودن دستیار اولش دارد ؟
بی شک اگر موضوع صحت ندارد که باشگاه می تواند در این زمینه به کمیته اخلاق فدراسیون نامه زده و خواستار بیشتر موضوع در جهت احقاق حق شود . اما اینکه باشگاه پایش را از ماجرا کنار بکشد و خود صمد آقا به دنبال رفع این مشکل باشد جای بحث دارد .

به هر حال کمیته اخلاق فدراسیون در زمینه مبارزه با فساد و عوامل آن در فوتبال عزمش جدی است و بی شک تا به دلایلی متقن و محکمه پسند دست نیابد موضوعی را اعلام نمی کند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
فری كله پز
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
۰
۰
به نظرمن هر باشگاه و مدیر هر سرمربی با مربیان فاسد ،متخلف و مافیای همكاری می كند حتم بدانید كه این دسته از آقایان هم خود عضویی از مفسدین و مافیای قدرتمند فوتبال كثیف ایران است . اگر خود فاسد و متخلف نیستند پس چرا و به چه دلیل با مربیان و فاسدین فوتبال كه شناخته شده و شناسنامه منشوری دارند همكاری داشته و می كنند در نتیجه موارد ذكر شده همه دست در دست هم در كنار یك دیگر چرخه ناسالمی بوجود آورده اند و پولهای كثیف زیادی از طریق تبانی و زد و بند و امتیاز فروشی وووو به جیب می زنند . صمد اگر افكار سالمی دارد كه درآن شك داریم چرا با كمكش سالها است همكاری می كند یك دلیل دارد كمكش قاعده كار را نزد استاد بزرگ ف.ك به خوبی پاس كرده پس شاید صمد هم بله
گروهبان
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
۰
۰
چه زمانی از مافیای فوتبال خلاص خواهیم شد نكنه من هم منشوری شدم و خبر ندارم مرفاوی هم شاید خودش خبر ندارد كه منشوری شده
دهنوی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
۰
۰
از حاج علیپور بپرسید چند مربی سالم داریم هر طرف كه نگاه می كنیم مربی منشوری می بینیم. خبر را اضافه كنید مرفاوی به همراه كشوری مدیر عامل اخراجی صبا فدراسیون فوتبال برای رفع منشوری شدن ساكت كلاس رفته بود تا لابی كند و واسطه شود تا الهام مشكلش ماست مالی شود
حسن
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۶
۰
۰
اقای مرفاوی برای شما هم جوابیه ارسال كردند لطفا منتشر فرمایید

نیازمندی ها