بازیکن تیم‌ملی فوتبال کشورمان گفت:‌ امیدوارم در بازی‌های بعدی تیم‌ملی عملکرد بهتری داشته باشیم.
کد خبر: ۶۷۷۹۵۲
تیموریان: کار گروهی تیم را به مونته‌نگرو دیکته کردیم

به گزارش سایت جام جم ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، آندرانیک تیموریان در خصوص دومین دیدار تدارکاتی تیم ملی در اتریش برابر مونته نگرو گفت: بازی خیلی خوبی بود و از لحاظ کار تاکتیکی و گروهی خودمان را به مونته نگرو دیکته کردیم تا نکاتی که کادر فنی از ما خواسته بود را به اجرا در آوریم.

وی در باره تیم مونته نگرو گفت: تیم مونته نگرو تیم خیلی خوبی بود. اکثر بازیکنانش در اروپا بازی می کنند و ما سعی کردیم بازی به مراتب بهتری نسبت به بازی در برابر بلاروس انجام دهیم و امیدوار هستم تماشاگرانی که فوتبال را از تلویزیون دیدند رضایت داشته باشند.

تیموریان ادامه داد: چند موقعیت صد در صد داشتیم که نتوانستیم آن را به گل تبدیل کنیم. تیم مونته نگرو بازیکنان خوبی داشت و از لحاظ فیزیکی بسیار قوی بودند. ما مقابل این تیم بسته بازی کرده و کارهای تاکتیکی که در طول هفته انجام داده ایم را اجرا کردیم.

وی گفت: کادر فنی و مربیان شناخت خوبی از این تیم داشتند. فیلم بازی این تیم را آنالیز کرده بودیم و امیدوارم در بازی بعدی عملکرد بهتری داشته باشیم.

تیمویان از حضور تماشاگران ایرانی در اتریش قدردانی کرد و گفت: به عنوان یک عضو کوچک تیم ملی از حضور مردم تشکر میکنم که در هر کشوری که حضور داریم حامی ما هستند. امیدوارم در کنار رسانه ها ، مردم را همینطور در کنار خودمان داشته باشیم و بازیکنان را در جام جهانی حمایت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها