9 ‌زن و کودک پس از مصرف این شربت در بیمارستان بستری شدند

پلیس در تعقیب عامل توزیع شربت مسموم در دهدشت

چای فروشی که در محدوده بازار تهران قصد سرقت دلار را داشت، در اولین سرقتش دستگیر شد.
کد خبر: ۶۷۴۳۱۲
چای مسموم کار دست دلارفروش داد

روز گذشته مردی به نام «منصور» فردی با هویت «قادر» را به کلانتری 113 بازار آورد و به ماموران گفت : این فرد از پدرم مقادیری دلار به ارزش 10 میلیون تومان سرقت کرده است و الان پدرم به دلیل مسمویت در بیمارستان «سینا» تحت درمان می باشد.

ماموران کلانتری سریعا با پیگیری از شاهدان و گزارشات میدانی صحت و سقم موضوع را مشخص کرده و سپس تحقیقات از متهم 35 ساله آغاز کردند.

در حین بازجویی های فنی و پلیسی متهم لب به سخن گشود و به سرقت از مرد دلارفروش سبزه میدان اعتراف کرد.

«قادر» درباره روش سرقت و انگیزه اش گفت: روز ها در بازار، چای فروشی می کردم بی آنکه در آمدی قابل توجهی داشته باشم و هر روز دلارهای دلار فروشان سبزه میدان برایم کابوس شده بود که چرا آن ها به من تعلق ندارند به همین دلیل نقشه ای کشیدم تا در مدت یک ماه صاحب چند میلیون دلار بشوم.

متهم ادامه داد: امروز با نقشه ای که کشیده بودم وارد بازار شدم و با یکی از دلار فروشان هم صحبت شدم در حین صحبت یک چای مسموم تعارف کردم و وقتی دلار فروش چای را خورد بی حال شد و به من راحتی هرچه دلار در دست داشت سرقت کرده و متواری شدم که بعد از چند دقیقه پسر دلار فروش مرا پیدا کرد و به کلانتری آورد.

سرهنگ حسین تمیزی رییس کلانتری 113 بازار با اعلام این خبر، افزود: متهم پس از تکمیل پرونده به مقام قضایی ارجاع شد.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها