امیر غفارمنش که با برنامه «شب کوک» به شبکه نسیم می‌آید از اولین تجربه اجرایش در تلویزیون اظهار خوشحالی کرد و گفت: کارم بازیگری است اما خوشحالم که دوستان از اولین اجرایم در تلویزیون راضی بودند.
کد خبر: ۶۶۷۴۷۵
یک طنز شبانه برای شبکه نسیم

این بازیگر طنز تلویزیون داشت، در این خصوص توضیح داد: «شب کوک» یک برنامه تقریبا فان برای شبکه نسیم است که اکنون در حال ضبط است و از این هفته به روی آنتن می‌رود. «شب کوک» برنامه‌ای است که زیر بنای موسیقایی دارد اما در کنارش به گفت‌وگو با هنرمندان،‌ ورزشکاران و خوانندگان را نیز خواهیم داشت به همین خاطر می‌تواند برنامه فانی باشد اما لحظات درامی را هم به همراه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه سعی کرده در اولین اجرای تلویزیونی‌اش بی‌تکلف باشد، خاطرنشان کرد: تمام تلاشم این بود که اولین اجرایم در تلویزیون که با برنامه «شب کوک» است، ساده و بی‌تکلف باشم.

غفارمنش در ادامه درخصوص حضور هنرمندان در برنامه «شب کوک» شبکه نسیم گفت: رضا رویگری‌، مهدی مدرس‌، علیرضا قرایی منش‌، رضا عنایتی‌، ایلیا منفرد و ... از جمله هنرمندانی هستند که حضورشان در این برنامه به ضبط رسیده است.

مجری برنامه «شب کوک» در پایان با اشاره به ادامه یافتن این برنامه در شبکه نسیم اظهار کرد: این برنامه فعلا با پشتیبانی تلویزیون در 15 قسمت 45 دقیقه‌ای به کارگردانی باربد بابایی‌فر و تهیه‌کنندگی هادی ضمیرچی در حال تولید است. برای ادامه این برنامه باید به دنبال یک اسپانسر خوب بگردیم. یقین دارم «شب کوک» برنامه متفاوتی خواهد شد؛ بر این اساس مطمئن هستم یک اسپانسر خوب برای ادامه این برنامه به کمک ما می‌آید. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها