کد خبر: ۶۶۲۵۴۶
فتح‌الله‌زاده: با ملی‌پوشان به عربستان می‌رویم

مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید هیات مدیره این باشگاه با حضور ملی‌پوشان این تیم در اردوی تیم ملی مخالف است.

علی فتح‌الله‌زاده در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به بازی استقلال برابر الشباب در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: پس از جلسه هیات مدیره استقلال، مقرر شد با توجه به حساسیت بازی این تیم مقابل الشباب عربستان ما با تمام نفرات خودمان از جمله ملی‌پوشان به این کشور سفر کنیم و مقابل این تیم به میدان برویم.

او افزود: ما نیاز مبرم به پیروزی در این بازی داریم بنابراین از فدراسیون فوتبال درخواست کردیم اجازه دهد ملی‌پوشان‌مان را در اختیار داشته باشیم و تیم ملی بدون ملی‌پوشان استقلال به اردوی آفریقای جنوبی برود. امیدواریم فدراسیون هم شرایط ما را درک کند. به هر حال شرایط سختی داریم و نمی‌توانیم با یک تیم نصفه و نیمه راهی عربستان شویم.

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: تا الان هرگونه همکاری را با فدراسیون فوتبال در جهت کمک به تیم ملی داشته‌ایم و امیدواریم برای یک بار هم که شده آنها با ما همکاری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
حمید آبی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
۰
۰
اصلا كجای دنیا تیمی دوماه قبل از جام جهانی اردو رفته!این آقای كروش میخواد بره هواخوری در آفریقای جنوبی و تیم را بهانه كرده!خدمت منتقدین عرض میكنم كه آفریقای جنوبی بر خلاف اسمش جای بسیار زیبا و توریستی میباشد!ایشان اگر زورش میرسه لژیونرها را هم ببرد!
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
۰
۰
حمید آبی حرف شما درست .ولی یادت باشه یك تیم درآستانه جام جهانی یا باید بازی تداركاتی خوب داشته باشد ویا اردوی تداركاتی . كره وژاپن تا حالا هركدام 6 بازی تداركاتی خوب داشته اند ولی ما ؟!
حمید آبی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
۰
۰
حالا هم باید دید كه آیا پرسپولیسیها هم در آستانه جام ملتهای آسیا در اسفند با وجود بازی آسیایی بازیكن به تیم ملی میدهند یا مانند تیم امید رفتار میكنند و صد البته روضه خواندن برای دیگران آسان است!

نیازمندی ها