مدیرعامل ستاد دیه کشور گفت: با توجه به اقدام خیرخواهانه نمازگزاران مسجد سادات‎اخوی با هدف جمع‌آوری کمک برای آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد، امکان بازگشت ۴ نفر از زندانیان نیازمند و آبرومند به آغوش پرمهر خانواده فراهم شد. و خوشبختانه در اولین مرحله اجرای طرح «هر مسجد، آزادی یک زندانی» این حرکت با استقبال مساجد دیگر روبه‌رو شد.
کد خبر: ۶۵۱۳۱۶
مساجد تهران و طرح آزادی زندانیان

جام جم سرا: سید اسدالله جولایی با اعلام این خبر افزود: به طور حتم این قبیل مراسم می‌‎تواند به عنوان مرجع آموزشی مناسبی برای خانواده‎های ایرانی، بویژه جوانان در زمینه‎هایی نظیر تعیین و تعهد مهریه‎های معقول، عدم صدور چک بلامحل و رعایت تمام قواعد و قوانین مربوط به رانندگی باشد.
مدیرعامل ستاد دیه کشور همچنین با اشاره به استقبال کم‌سابقه نمازگزاران این مسجد در طرح حمایت از زندانیان نیازمند اظهار کرد: ستاد دیه این طرح را به طور ادواری با عنوان «هر مسجد، آزادی یک زندانی» در دیگر مساجد تهران و احتمالا در مساجد سراسر کشور برگزار می‌کند.

آزادی هزار زندانی تا پایان سال

جولایی همچنین با توجه به تعداد زندانیان استان تهران و ظرفیت حال حاضر ستادهای دیه در سراسر کشور، برنامه ویژه نوروزی «آزادسازی هزار نفر از زندانیان نیازمند» مورد حمایت ستادهای دیه را در روزهای آخر سال به مدیران عامل ۳۱ استان کشور ابلاغ کرد.
به گفته مدیرعامل ستاد دیه کشور، با اجرای موفقیت‎آمیز طرح آزادی روزانه ۳۵ نفر در دهه فجر امسال که در مجموع به آزادی ۳۵۰ نفر از زندانیان نیازمند انجامید، این ستاد مردم‌نهاد در نظر دارد ۱۰۰۰ نفر از زندانیان نیازمند را تاپایان سال جاری آزاد کند. وی یادآورشد: هم اکنون ۸هزار نفر به دلیل جرایم غیرعمد و غیرکلاهبرداری در زندان‌ها به سرمی برند که آزادی این تعداد، مشارکت همه افراد جامعه را می‌‎طلبد.

اهدای فیش حج یک بانوی نیکوکار به ستادیه کشور

مدیرعامل ستاد دیه کشور در بخش دیگری از سخنانش با قدردانی از همت خیران نیکوکار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و نیازمند اظهار کرد: فیش تمتع یک بانوی نیک‌اندیش و خیر تهرانی به منظور آزادی زندانیان غیرعمد نیز به فروش می‌رسد. جولایی تصریح کرد: قرار است با فروش این برگه معنوی به بالا‌ترین قیمت پیشنهادی در روزهای منتهی به سال جدید زمینه آزادی تعدادی از زندانیانی فراهم شود که به دلیل جرایم غیرعمد و غیرکلاهبراری روانه زندان شده‌اند.|مشرق

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها