معاون هماهنگ کننده مرزبانی ناجا خبر داد:

کشف بیش از 5 تن مواد مخدر در مرز

معاون هماهنگ کننده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از کشف پنج تن و 229 کیلو گرم مواد مخدر و هلاکت سه شرور طی ماه گذشته در مرزهای کشور خبر داد.
کد خبر: ۶۳۰۳۹۵
کشف بیش از 5 تن مواد مخدر در مرز

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار سید عباس عطایی گفت: مرزداران غیور کشور طی ماه گذشته با انجام گشت های مستمر زمینی، هوایی و دریایی به کنترل کامل نوار مرز پرداختند که حاصل این اقدامات کشف پنج هزار و 229 کیلو گرم انواع مواد مخدر شامل تریاک، حشیش، هروئین و مرفین بود.

وی افزود: همچنین طی این مدت مرزداران و دریابانان کشور با توقیف صدها دستگاه خودرو و شناور قاچاقچیان، دو میلیون و 592 هزار لیتر انواع فراورده های نفتی قاچاق را در نقاط مرزی کشور توقیف کرده و به چرخه اقتصاد ملی بازگرداندند.

سردار سید عباس عطایی کشف بیش از 68 هزار عدد انواع داروهای خارجی، بیش از دو میلیون 500 دینار ارز و بیش از 1400 راس احشام قاچاق را از دیگر دستاوردهای مرزداران کشور طی این مدت عنوان داشت.

معاون هماهنگ کننده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ادامه ورود غیرمجاز اتباع کشورهای بیگانه به کشور را موجب بروز ناامنی، شیوع بیماری های واگیردار و از دست رفتن فرصت های شغلی برای جوانان این مرز و بوم دانست و افزود: در این رابطه اقدامات کنترلی را در مرزهای کشور افزایش داده ایم و مرزداران کشور روزانه با استفاده از تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی تولید داخل، صدها تبعه خارجی را که قصد ورود غیرقانونی به حریم امنیتی کشورمان را دارند دستگیر می کنند و طی آذرماه هزار و 970 متجاوز مرزی توسط مرزداران سراسر کشور دستگیر و بیش از چهار هزار متجاوز مرزی نیز طرد شدند.

معاون هماهنگ کننده مرزبانی ناجا با اشاره به نقش موثر مرزنشینان در موفقیت مرزداران، گفت: نشست های صمیمی مرزداران و مرزنشینان در سراسر مرزهای کشور به صورت مستمر برگزار می شود و در این نشست ها مرزداران ضمن بازگو کردن قوانین و پروتکل های مرزی مشکلات مرزنشینان را بررسی و از این طریق به مبادی مرتبط منعکس می نمایند و در این راستا روابط مناسبی بین مرزداران و مرزنشینان کشور برقرار است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها